Olelink Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 begynner å bli faretruende bra nå ole! Mener du jeg kan vente meg sabotasje om jeg dukker opp på ett treff du også kommer på Hehe, stiller vel i to vidt forskjellige klasser vi to uansett, "modified" og "orginal". Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første nei nei... tenkte bare at dette blir tøft hehe... men joa, du kan nok regne med litt merker i en skjerm, og kanksje noen flate dekk hvis du rapper en price foran nesa på meg Quoter mitt eget svar tilbake på den der jeg ; Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 begynner å bli faretruende bra nå ole! Mener du jeg kan vente meg sabotasje om jeg dukker opp på ett treff du også kommer på Hehe, stiller vel i to vidt forskjellige klasser vi to uansett, "modified" og "orginal". Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første nei nei... tenkte bare at dette blir tøft hehe... men joa, du kan nok regne med litt merker i en skjerm, og kanksje noen flate dekk hvis du rapper en price foran nesa på meg Quoter mitt eget svar tilbake på den der jeg ; Hadde vært morro å vunnet noe på ett treff, men med så mange strøkne bimmere rundt om kring så har jeg liten/ingen tro på at det skjer med det første så quoter jeg megselv som svar på den begynner å bli faretruende bra nå ole! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 begynner å bli faretruende bra nå ole! Vet nå ikke jeg But if you say so, tar jeg det jo som ett kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 den er fin på biler iaf! hehe... bare å få bort lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Sånn blir bilen stående trygt og godt fram til GS/Lånke-treffet Ser ut til at spoilern blir ferdig til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Da er spoileren tilbake fra lakkering Den er ganske støvete på bildene men jeg tørr ikke vaske den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 i senga... lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 i senga... lekkert! Som sagt tidligere, mitt gamle gutterom blir delvis brukt til både oppbevaring og litt montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 hehe... det er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Da er vingen og riserne montert på bil Ble mye bedre nå som riserne ikke ble så dominerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 ble DRIIIIT bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 som jeg har sagt før, det er ikke "pent" med de, men de er bare rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 ble DRIIIIT bra! Ser veldig bra ut Takk Ble fornøyd selv ihvertfall. som jeg har sagt før, det er ikke "pent" med de, men de er bare rå!! Ja du er inne på noe der, men det har veldig mye å si hvilken vinkel man ser vingen fra, fra noen vinkler ser den faktisk veldig fin ut på bilen mens fra andre vinkler ser den litt stor og firkantet ut. Klossene blir i allefall stående på bilen da jeg bare liker dem mer og mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Close-up ser det ikke helt riktig ut, men derimot litt unna når man får helheten til M3 GT ser det _veldig_ riktig ut! Er ikke mye igjen før perfeksjon nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå