Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke alt det bra de andre sier jeg er helt enig i da, mulig jeg er for pirkete. Men ikke ha for høye forhåpninger, for en Tommy-GT nr2 er det så langt ifra.

Kommer ikke på rudskogen jeg heller så det går bra :P

Ikke sikkert det blir Våler heller men skal prøve.

Om det blir Våler så treffes vi nok helt sikkert, kanskje burde vi gå sammen om å avgi Tommy ett besøk, kunne gjerne tenkt meg å treffe ham selv om han har lyst :)

heheh... kjenner igjen den da :-P men uansett... så lenge bilen gir et fint førsteinntrykk, så er det somegel det som teller ;-)

nei, da passet det jo bra ^^ hehe...

jeg skal til tommy på lørdag... skal ta med speilrefleksen og knipse noen bilder som minne ^^ hehe...

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

hehe.... innom tommy i stavanger på vei hjem fra våler til trondheim... det må være verdens største omvei da ^^ hehe... men han er nok alltid klar for litt besøk... glad i å snakke bmw er han også... veldig hyggelig fyr! kjæresten min fikk jo en ny venn på vålerturen da ho ble med han på banen :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

hehe.... innom tommy i stavanger på vei hjem fra våler til trondheim... det må være verdens største omvei da ^^ hehe... men han er nok alltid klar for litt besøk... glad i å snakke bmw er han også... veldig hyggelig fyr! kjæresten min fikk jo en ny venn på vålerturen da ho ble med han på banen :-) hehe

Ja det blir en real omvei innom bryne (intern) men som sagt om annledningen til det er der og tommy er med på det så hadde det vært morro. Men om ikke annet så skal kanksje tommy på våler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

hehe.... innom tommy i stavanger på vei hjem fra våler til trondheim... det må være verdens største omvei da ^^ hehe... men han er nok alltid klar for litt besøk... glad i å snakke bmw er han også... veldig hyggelig fyr! kjæresten min fikk jo en ny venn på vålerturen da ho ble med han på banen :-) hehe

Ja det blir en real omvei innom bryne (intern) men som sagt om annledningen til det er der og tommy er med på det så hadde det vært morro. Men om ikke annet så skal kanksje tommy på våler....

nja, tviler på om mr. Lund gidder å opp til våler med 1`eren... men muligens noen splipper han løs på banen med elisen :-P hehe...

hehehe... joa, men vi fikk jo avklart at du ikke var helt stødig på geografien :-P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

hehe.... innom tommy i stavanger på vei hjem fra våler til trondheim... det må være verdens største omvei da ^^ hehe... men han er nok alltid klar for litt besøk... glad i å snakke bmw er han også... veldig hyggelig fyr! kjæresten min fikk jo en ny venn på vålerturen da ho ble med han på banen :-) hehe

Ja det blir en real omvei innom bryne (intern) men som sagt om annledningen til det er der og tommy er med på det så hadde det vært morro. Men om ikke annet så skal kanksje tommy på våler....

nja, tviler på om mr. Lund gidder å opp til våler med 1`eren... men muligens noen splipper han løs på banen med elisen :-P hehe...

hehehe... joa, men vi fikk jo avklart at du ikke var helt stødig på geografien :-P hehe...

Vi får si, Time will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom alle 43 sidene nå. Tok sin tid men vel verdt det!

Syns det ble bra med riserne og bra du "restaurerer" GTn til slik den skal være :)

Stå på og kos deg med en drømmebil! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom alle 43 sidene nå. Tok sin tid men vel verdt det!

Syns det ble bra med riserne og bra du "restaurerer" GTn til slik den skal være :)

Stå på og kos deg med en drømmebil! 8)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

hehe.... innom tommy i stavanger på vei hjem fra våler til trondheim... det må være verdens største omvei da ^^ hehe... men han er nok alltid klar for litt besøk... glad i å snakke bmw er han også... veldig hyggelig fyr! kjæresten min fikk jo en ny venn på vålerturen da ho ble med han på banen :-) hehe

Ja det blir en real omvei innom bryne (intern) men som sagt om annledningen til det er der og tommy er med på det så hadde det vært morro. Men om ikke annet så skal kanksje tommy på våler....

Jeg dropper nok Våler med BMWCCN i år, siden jeg ikke har en BMW "banebil". Skal til våler i juni med lotusen. Men tar turen til Rudskogen, å må nok ha noen runder i 1-eren der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper (siden det er en lang tur i seg selv herifra ned til våler) at det blir annledning til å ta turen innom Tommy (selv om det blir en lang omvei hjem). :)

hehe.... innom tommy i stavanger på vei hjem fra våler til trondheim... det må være verdens største omvei da ^^ hehe... men han er nok alltid klar for litt besøk... glad i å snakke bmw er han også... veldig hyggelig fyr! kjæresten min fikk jo en ny venn på vålerturen da ho ble med han på banen :-) hehe

Ja det blir en real omvei innom bryne (intern) men som sagt om annledningen til det er der og tommy er med på det så hadde det vært morro. Men om ikke annet så skal kanksje tommy på våler....

Jeg dropper nok Våler med BMWCCN i år, siden jeg ikke har en BMW "banebil". Skal til våler i juni med lotusen. Men tar turen til Rudskogen, å må nok ha noen runder i 1-eren der.

Ok, kommer nok ganske sikkert ikke til rudskogen i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer men olje og filter er på vei fra Koed.

Skiftet i høst siden jeg ikke viste sist det var skiftet samt at vanosen bråkte litt, skulle ha castrol men siden den lokale mekonomen ikke hadde rett castrol så ble det valvoline racing 10w-60. Virker som en bra olje det, fikk bort nesten alt av vanos bråk. Men siden oljen som var på bilen når jeg kjøpte den var såpass dårlig så vil jeg bytte igjen nå etter en lang vinter uten kjøring og en kort stund nå med litt hardkjøring sånn at valvoline oljen blir som en langtids motor flush for å få ut den gamle oljen :)

På vei nå er 6l castrol 10w-60 TWS Motorsport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle kjøpt flere lodd på Lånke-treffet så hadde du kanskje fått med deg noen liter med Castrol derfra ;-)

Jepp, satt å håpte men castrol'n stakk vel Posche gutta av med? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, husk det er annen oljepumpe på GT (tilnærmet lik den på 3.2l samt at det er en annen bunnpanne på GT enn 3.0l og 3.2l.

Spurte Tommy i fjor om dette, mener også å ha lest at GT skal ha mindre enn 3.0l/3.2l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...