Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Har snakket med Tommy og han kunne bekrefte hva jeg selv mente å huske stemte, altså, M3GT skal ha ca 5,5l (dette er med filterskifte).

Mente å huske jeg kjøpte 6l sist også og hadde litt under en halvliter til gode (skiftet også da filter).

Så da kan jeg puste lettet ut å vente på pakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom pakke på fredag som blandt annet inneholdt dette:

nlklgpjpwqfig58kw3li.jpg

(Pakken inneholdt også 15l olje samt filter og masse annet til 520'n og dama's 525)

I dag ble det da skifting av olje og det gikk raskt og enkelt, ingen bilder fra det siden det med unntak av at det er to bunnplugger på GT er likt alle andre biler.

Virker som motoren fikk en enda finere gange nå etter jeg fikk på denne oljen (kontra valvoline 10-60 racing). Det er jo en godt tegn :)

Bestilte ellers ny pakke fra koed i dag, men innholdet røper jeg ikke før pakken kommer, men jeg gleder meg til å få prøvd det :D

Ble også oppringt av en kamerat i dag som kom med følgende spørsmål: "...hvorfor i all verden var ikke du på havna på torsdag da BROOM (tv-programet) var her (Verdal) og filmet?"

At BROOM hadde vært her viste ikke jeg, men anledningen kommer vel siden :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pakke fra Koed :)

En tube med Autosol, nytt oljepåfyllingslokk, noen skruer (kommer tilbake til disse) og plastikk propper til sidelistene.

h9epzkh660fqn35dof7r.jpg

Gjette konkuranse, hva er det siste som skjuler seg i pakken :D

(tips skruene hører med så kanskje noen med denne delen selv begynner å ane hva det er)

thqkb64oytpmecbxxleu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det til "luftetrakten" på innsiden av frontfangeren?

Nope :)

Nytt hint: Det er en orginal del, men ikke levert påmontert fra fabrikk, flitti brukt av f.eks BMW Motorsport på e36 i racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes yes yes! hva vant jeg?

Kan videresende deg en av million-lotteri mailene jeg har liggende også får du heve gevinsten på utrolige 10'000'000£ 8)

Har ett par så ikke noe problem å leve livet ut i sus og dus om jeg løser inn en selv :lol:

Her er gammelt støttestag (det som er standard på alle e36 unntagen cab og US M3 ltw) tatt av og x-brace skal på:

5enw206aisvo5zw3ffau.jpg

Her er x-brace ferdig montert:

iu2p85irgzdroct7cqfp.jpg

l6mieq1q7isut9tvzart.jpg

Og jada, vet det er forskjellige bakdekk :P

Skal byttes nå da alle fire i utgangspunktet var helt utslitte allerede når jeg kjøpte felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...