Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

nope... eller jo kanksje, han snakket noe om å være her, men har ikke sett noe til han enda... men det går forresten 2 gter der borte... de er to brødre som har vær sin ;-) hehe

Var den jeg så, den med TL skilt, var på gs og lette etter sidelister til gten sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay er din venn ^^ samme staget, med skruer til ***tada*** 970 kroner :-)

:P

Var det til den prisen du kjøpte din?

Håper den er uorginal og ruster opp innen kort tid :lol:

Uansett, det vil alltid finnes noen som selger billigere, selv er jeg fornøyd og det er det viktigste, innstalasjonen var jo lettere enn forventet, vil si det var plugg & play siden GT har ferdig borret hull (med ferdig innsatte gjengeplugger) orginalt i traversen.

Om X-bracen stiver av så mye at det er merkbart vites ikke ennå, men at den stiver av mer enn før er jeg helt sikker på samt at den har tillegsfunksjon som beskyttelse under bunnpanna, noe som om uhellet skulle være ute kan være vel verdt disse kronene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope... eller jo kanksje, han snakket noe om å være her, men har ikke sett noe til han enda... men det går forresten 2 gter der borte... de er to brødre som har vær sin ;-) hehe

Det er faktisk 3 GT'er her borte (4 hvis du regner med Thorleif sin, som er her i byen av og til, men står for det meste i utlandet) En kamerat av meg hentet en GT i fredrikstad sist helg (#274). Den ser ikke så bra ut kosmetisk, men har en del gromme deler, bl.aa. carbonbox, og porsche 996 turbo bremser. Den skal ribbes helt om kort tid, og hellakkeres. eieren har allerede handlet inn for nesten 10000.- i nye deler som skal på etter lakkering.

Sorry for OT Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ^^ tydeligvis godt marked for GTer i rogaland :-P hehe...

den blir sikkert bra den også (hvis ikke får du hjelpe til og vise hvordan det skal gjøres) ;-)

ole:

lurer på om ikke den er orginal,står nå bmw og noe slikt på den om jeg ikke husker feil...i går reddet den bunnpanna fra en påkjørt grevling! smalt god under der! :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...