Olelink Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 600,- for en 5-literskanne Castrol 10-60 RS/TWS er en god pris. Liten sjanse for å få det særlig mye billigere. nei det er billig med tanke på at helt vanlig castrol 10-40 jeg brukte på 325'n kostet 850kr for 5 liter. det var hos castrol forhandler vel og merke. men hva er forskjellen på TWS, RS og Edge ? ikke for og starte en ny olje debatt, dem er det nok av her inne Kjenner ikke så mye til RS, men jeg har hørt at TWS skulle være utgående, og at EDGE skulle ta over. og du bruker/brukte Edge 10w-60 på GT'n ikke sant? Jepp, å den trenger 6 liter. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Her er ett "før vask" bilde, "etter vask" bilde blir lagt ut når jeg har fått gått over motorn med litt plast fornyer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser ut som et greit utgangspunkt. Har du noen bilder fra under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser ut som et greit utgangspunkt.Har du noen bilder fra under bilen? hehe, redd for at undersiden på min ser litt bedrøvelig ut siden de fleste har sett hvor fin din ble under men til alvor, jo tenkte å ta noen under også men er spent på hvor mye jeg rekker før fredag. Men det vil i allefall bli en skikkelig runde etter jeg kommer fra sjø'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er bare å stikke kameraet under å knipse ivei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er bare å stikke kameraet under å knipse ivei. Skal se hva jeg får gjort i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ble ikke gjort stort i dag siden det har regnet hele dagen, blir nok pent nødt til å få ryddet garasjen nå gitt. Fikk polert enderørene på eksos potta da, så ikke totalt bortkastet dag Derimot ser det ut til og bli bedre vær i morgen, så må få jekket opp å tatt noen understells bilder samt en grundig vask å kanskje noen bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Da er stor kjørekomp samt ledningsnett og blinkhendel med fjernstyring for kjørekompen framskaffet. Så da blir det vel konvertering fra den jeg har nå en styggværs dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Her er noen bilder etter dagens vask Bilen var mer skitt'n enn jeg trodde så den ble skikkelig pen etterpå. I morgen blir det polering så da skal jeg få fatt i ett bedre kamera å få tatt noen bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tøff bil! Men grøsser på ryggen når jeg ser de frontlyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tøff bil!Men grøsser på ryggen når jeg ser de frontlyktene! word.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Tøff bil!Men grøsser på ryggen når jeg ser de frontlyktene! word.. say no more de skal bort så fort som det lar seg gjøre, både hovedlykter og sideblinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Felger... Felgene skal bort Men må få tak i noen annet før jeg selger de som står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ikke fått gjort noe spes i dag annet enn å ha vasket bilen i anledning at jeg fylte år i dag Drar til sjøss (Norne) i morgen så vet ikke hvor mye jeg får vært her inne, men har lang tid på å få gjort noen når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå