tarjei bmw Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 hei vurderer å selge bilen min for har ikke tid til å fixe den opp, og trenger en bil som jeg kan bruke:) det er en 1986 modell. den har gått 220 000. motoren er overhala og toppen er overhala hos gs-bildeler. bilen står uten skilt, men bare til å bytte bremserør og kjøpe noen nye frontlykter så er den eu godkjendt. følger med komplett styling kit. fronten:http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=80_93_102&products_id=764 hekk:http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=80_93_102&products_id=797 i tillegg til dette er det sideskjørt, m3 speil, bakrute senker, m-tech 2 vinge, borbet kanta felger. står på schnitzer effektanlegg hele vegen og kn filter. veldi bra bil. det er litt smårust noen plasser, men ikke mye. følger med ok anlegg også. kommer flere bilder i mårra. bilen kan byttes med e36 eller kom med forslag. og kom med bud, er ikke sikker på hva jeg vil ha for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 intr i å bytte mot en e34 520i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 har du bilder av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 hvilket interør er det i denne bilen? Hvor i landet bor du? Evt mulighet for å selge uten front, bakfanger og anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 hvilket interør er det i denne bilen?Hvor i landet bor du? Evt mulighet for å selge uten front, bakfanger og anlegg? Tror det er sportsstoler i grått stoff.. Holder til i Vik i Sogn og fjordane... Vet dette bare fordi jeg lurte på å kjøpe/bytte til meg denne Utifra bildene jeg fikk på mail, såg den ut til å være i bra stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1994625 her er bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 *Whops* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 nei, han spurte om bilder av bilen min Dette er jo bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 ønsker bud over 30 000:) eller som sagt bytte i annen bil:) har grunnet stylingen, og er under arbeid å sette denne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 flere bilder er tatt:) med styling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 noen som er intrisert? send melding til meg på 94898235 så sender jeg bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 stylingen er ikke skrudd på, bare sett på plass... mangler m3 speil, sideskjørt, gitter og m-tech 2 vinge. disse delene er ikke sett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Mye som skal til for å få den registrert? mulig å få gjort dette før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 bare bytte bremserør og forlykt:) nja, men kan sikkert få med delene som trengs:) kom med bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg