EirikL Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ser jo ut som bilen har vært med i Promp my ride! Og det er ikke et kvalitetsstempel i mine øyne. Extremly overboard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hyggelig at han har et tidsfordriv da, når han er litt opp i åra:D Sammen med lama-farmen får han en hyggelig pensjonist-tilværelse! Tror nok kanskje at politiet blir litt lange i maska hvis de stopper denne bilen, og en aldrende mann kommer ut, og ikke en ungdom med capsen bakfrem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ghaaa!! Ovekill!! Dårlig gjort, tenk så pen denne bilen hadde vært hvis penga hadde blitt brukt på noe mer fornuftig *Slå med planke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Men må si at bilen ser mye "verre" ut i virkeligheten.. Syns ikke akkurat lambo dører passer seg på bmw jeg.. Skal sitte på lambo det. Og felgene syns jeg var litt mye av det gode. Men er jo litt kult at en oppe åra tør å kjøre rundt i den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hadde ikke sagt neitakk om jeg fikk den, godt å se at de eldre har det RETTE merket i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 er nå ikkje mye fan av den slags motivlakkering da,det blir for voldsomt,men er gubben fornøyd er det bra for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Tøff motivlakkering Om den passer så godt på panseret på en BMW cab er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ja, selve motivet i seg selv var jo kult Men hadde sikkert passa seg bedre på en amcar eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 hanskulle heller stylet ene lamaen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Pappa har nå hvertfall vett nok til å kjøpe seg en Honda CBR XX "super blackbird" i overgangsalderen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Off den der ja Er ofte på Hadelandstraktene, der har jeg sett bilen stå parkert (med sjåføren såklart) på den lokale Shell stasjonen i Gran sentrum. Men uansett, har ikke noe til overs for bilen, tilogmed sett bilen stå utstilt på Bendix treffet, som egentlig er et Am-car treff. Han kunne heller brukt tid på en Civic eller noe annet japsplast. Det er min mening stakars bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ja han står alltid sammen med "småunga" på shell i Gran og breefer med bilen sin, jeg har også sett han på Bendixtreffet flere ganger. Etter hvert treff er han såklart på forsiden av lokalavisen med sin super gromme doning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kjempetøft at karen har bygget denne og at han er liker å vise at han fortsatt er bilinterressert selvom han er såpass voksen. Man mister ikke interressen selv om man passerer 25år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Litt overkill men mange bra detaljer ,mange arb timer men ble i mestelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå