JoeNasty Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Likte løsninga med balltreet!Men har han ikke en tennisball i bilen kan onkel finne på å bli vanskelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 sikkert mye arbeid osv som er lagt i det.. Dessverre syntes jeg ikke det er verdt alt det arbeide.. gjennomført stygg E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Det får da være grenser for hvor mange stygge ting man kan klemme på en stakkars e36! :S Noe av det værste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvorfor ikke? Bilen var gjennomført, og han har brukt mye tid på den for å få den slik han vil! Samtidig er han kjempestolt av den. Det er uansett bare en E36 318, ingen skade skjedd uansett hva man gjør da iom at de vokser på trær omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 respekt til mannen for interessen og initiativet da! det skal han ha.. men er ikke helt min greie med støpeplast og 4 blås bak, på en 318.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg syns den rett å slett var dritkul ! hehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Sett litt for mye pimp my ride kanskje. å ha tv skjermer i baggasjeluka blir aldri kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 glidd rett inn i rette miljøet i oslotraktene den der men cred skal han ha for arbeidet han har lakt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Stakkars bil, og mann. Tørr ikke tenke på hvor mye han har punget ut for bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Han kjøpte den helt orginal tror jeg.. Han har visst brukt astronomiske summer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Eg synes faktisk det va ganske stiligt eg. Håpe kje eigeren kommer innom her og treffer på dere Originalpolitzei... Er depresivt å lese om noe for så lenge det ikkje e M på en bil så er det stygt i deres øyne. Synes han har vært flink eg og forstår godt at han e stolt over bilen og arbeidet. Stå på du stolte bileiger fra Hadeland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Denne her er jo et glansbilde i forhold til veldig mange biler som har dukket opp her i det siste Litt artig at en middelaldret mann liker og bruke litt mye penger paa bilen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 huff sier jeg bare ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Eieren må jo tåle både ris og ros da Alle har forskjellig smak, og greit er vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 ja synes alt på bilen er stykt. men det er turbo i den også da. tørte vel ikke skrive den. min mening stygg e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå