Gå til innhold

Her har vi en stolt bileier fra Hadeland :P

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så denne på bmwccn's vårmønstring på vallehovin i oslo, interiøret kosta visst 50 000 etter hva jeg fikk med meg, om man ser det på en måte, så er det jo lagt mye penger å mye bra arbeid av lakk osv, men alt er igrunn feil etter min smak fordi, sry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt fjern eller?

Har du sett MIN bil kanskje? Nei da tror jeg du skal ta deg en kikk i prosjekttråden under, samt se på pokallista på BMWCCN Våler.. Samt spalteplass? Bilen er avbildet

Åssen i h***** fikk du det ut av teksten min? Ser ikke du også poenget med å kreditere ungdommen for arbeidet de gjør? Er MASSER av slike biler rundt om i Norges land.. Dersom de kunne fått litt spalteplass i respektable lokalaviser rundt om hadde kanskje den generelle bilinteressen vært større.. Etter vårmønstringen her oppe i vår, hadde jeg flere som var borte å lurte på løsninger, hvor mye det hadde kosta, så på dekk og felger og viste generelt stoooor interesse for bilen.. Mange av disse var av den eldre garde.. Utenfor butikken jeg jobber i ser jeg stadig pensjonister oppe i åra som studerer bilen.. Og noenganger er det voksne som tar bilder..

Dersom flere av byggene som ungdom bygger kunne fått litt sårt tiltrengt spalteplass og at bygger kunne fått litt kreditt for arbeidet han har lagt ned i bilen, så kanskje de ikke hadde blitt sett stygt på neste gang de cruiset gjennom sentrum en lørdags formiddag, og stemplet som en helt vanlig grisekjører..

Er jo en kjent sak, at de som legger mest penger i bilen sin, kjører penest.. Jeg har hvertfall ikke lyst til å rive alt av igjen på første fartsdump eller hull i veien..

OMG snakker om å være Jeg er verdensmester :lol: . syns selv bilen din er rå. hadde vært mye råere hadde det vært coupe. men det er nå min smak. men er nok mange som syns bilen din er BLA BLA BLA sånn er det alltid , syns det var gøy at denne gamle gubben får seg litt i avisa, er jo morro å lese om gamle gubber som enda holder på med bmw. han har sikkert hatt bmw hele livet , slik som jeg å mange andre her har planer om. så ro deg ned litt. fins mye annet rått i norge. ikke bare din bil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. Takk for komplimentet.. :D

Men du? Som jeg skrev forrige gang var det første avsnittet jeg skrev myntet på at forfatter av innlegget om at jeg er sjalu bare er HELT på jordet.. Hvorfor i alle dager skulle jeg være sjalu på han for den bilen han har?! Skjønte absolutt NADA... Bmwen min er vel ikke Norges fineste, for all del, og var vel heller ikke ment slik, det skjønner jo faktisk de som leser innlegget ovenfor mitt igjen... Jeg syns bare det er helt høl i huet, å vri innlegget jeg la, over til at jeg er sjalu? Jeg legger inn ett seriøst innlegg om at jeg syns det er synd og leit at han får spalteplass, da det finnes plenty aav ungdommer, ÅLREITE ungdommer, som godt kunne trengt litt spalteplass.. Blir litt forbanna når noen skal kunne dreie fokuspunktet i innlegget mitt, som var ett saklig innlegg, over på at jeg er sjalu på fyren?!

Innleggene jeg la inn var, og er fortsatt myntet på hvorfor akkurat han fortjener spalteplass, da jeg mener at det burde være ungdom og deres nesten maniske interesse for bilene sine journalisten burde vært interessert i.. Er vel ikke noe hemmelighet vel, at ungdom får svært liten spalteplass i lokalaviser, om det da ikke dreier seg om fyll, tyveri, råkjøring, fyllekjøring, blind vold etc etc..

Hvor lenge siden så dere en ungdom i en sånn artikkel? Neivell, kanskje en ide å ta poenget mitt da..

Det fins faktisk snille ungdommer også, som ikke kjenner seg igjen i akkurat de fremstillinger som lokalavisene legger opp til... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt fjern eller?

Har du sett MIN bil kanskje? Nei da tror jeg du skal ta deg en kikk i prosjekttråden under, samt se på pokallista på BMWCCN Våler.. Samt spalteplass? Bilen er avbildet

Åssen i h***** fikk du det ut av teksten min? Ser ikke du også poenget med å kreditere ungdommen for arbeidet de gjør? Er MASSER av slike biler rundt om i Norges land.. Dersom de kunne fått litt spalteplass i respektable lokalaviser rundt om hadde kanskje den generelle bilinteressen vært større.. Etter vårmønstringen her oppe i vår, hadde jeg flere som var borte å lurte på løsninger, hvor mye det hadde kosta, så på dekk og felger og viste generelt stoooor interesse for bilen.. Mange av disse var av den eldre garde.. Utenfor butikken jeg jobber i ser jeg stadig pensjonister oppe i åra som studerer bilen.. Og noenganger er det voksne som tar bilder..

Dersom flere av byggene som ungdom bygger kunne fått litt sårt tiltrengt spalteplass og at bygger kunne fått litt kreditt for arbeidet han har lagt ned i bilen, så kanskje de ikke hadde blitt sett stygt på neste gang de cruiset gjennom sentrum en lørdags formiddag, og stemplet som en helt vanlig grisekjører..

Er jo en kjent sak, at de som legger mest penger i bilen sin, kjører penest.. Jeg har hvertfall ikke lyst til å rive alt av igjen på første fartsdump eller hull i veien..

Det innlegget der tok litt vel av? Hvordan din egen bil ser ut har vel heller ikke så mye med om du er sjalu på hans bil. Du tror jo at du kjører rundt i verdens feteste bmw, det gjør han å. ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt fjern eller?

Det innlegget der tok litt vel av? Hvordan din egen bil ser ut har vel heller ikke så mye med om du er sjalu på hans bil. Du tror jo at du kjører rundt i verdens feteste bmw, det gjør han å. ferdig.

Ja spør du meg så spør jeg deg? Hvordan fikk han mitt opprinnelige innlegg om jeg at jeg ønsker spalteplass til ungdom som fortjener det til at jeg plutselig er sjalu? Altså? Skap en holdningskampanje da? Krediter de ungdommene som fotjener det ved å gi de feks. spalteplass i lokalaviser.. Vis at en "snill gutt" strategi skal belønne seg.. Vis at ungdom er andre enn de som fyllekjører, råkjører, banker opp tilfeldige og gjør hærverk.. Vis at det finnes ærlige og rederlige ungdommer som faktisk følger loven og ellers er snill og reiser seg for gamle damer på bussen? Det er DET saken dreier seg om.. En sak jeg mer enn gjerne innrømmer at jeg brenner litt for!

Åsså får jeg altså ett: "sjalu?" slengt opp i trynet? Da blir jeg rett og slett forbanna.. Sjalu for hva? Derfor remser jeg opp det med bilen min? Altså, hvis du legger littegrann tankegang i hvilken bil jeg kjører rundt i tilsier jo ikke akkurat det at jeg er sjalu for verken bilen han har, eller spalteplassen han fikk? Jeg syns bare det er usaklig?

Derfor jeg i det hele tatt spør forfatter av innlegget "sjalu? :roll:" om hvordan i huttiheita han kan få i fra at jeg er sjalu?

Når det kommer til all oppmerksomheten jeg får rundt bilen, og det at jeg drar frem det, er jo det for å svare på innlegget der det blir nevnt at "voksne interesserer seg ikke i ungdommmer med biler"...

Se det i sammenheng da? Jeg svarer på innlegg med innlegget mitt.. Enkelt og greit..

Dersom folk kan svare for hvorfor de eventuelt IKKE mener ungdom som er "good guys" burde få mer spalteplass rundt om i Norges Land, da svarer de meg faktisk på det opprinnelige innlegget..

Her gjelder det tydeligvis for flere å bla seg tilbake til starten av mine innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest har har gjort en god jobb. Bilen ser gjennomført ut, og det har vel ikke akkurat stått på pengene i dette bygget.

Og han har fått den slik HAN vil ha sin bil. Og i bunn så er vel det viktigst :wink:

Når en avis skriver en artikkel skriver de om ting folk liker å lese om. La oss si at gjennomstinitts alderen på avis leserne her er 40år.

Tror de gir seg en god faen i at fks "breitebau" har brukt mye penger på bilen sin, 200 000 andre ungdomer i landet har jo sikkert brukt like mye penger på en bil! Er jo mange fler som vil lese om en eldre kar som bruker mye penger på å lage en "ungdomsbil".

Er jo egentlig blitt "vanlig" for en ungdom å bruke vanvittige summer på bil, styling og anlegg.

Hvor ofte ser vi at en oppi åra styler en bmw?

Derfor, får ikke ungdom mer spalteplass, breitebau.

Sier ikke at du er sjalu nå men, hadde jeg brukt like mye penger på en bil som du har, hadde jeg nok blitt ørlite gran sjalu når en annen komer og får spalteplass for det han har gjort, og som i dine øyne ikke er like bra som ditt arbeid, bare fordi han har eldre.

Ser og forstår problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...