LianLi Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Hm, kansje, men det høres ikke ut som på alle youtube klippene som har "vanos failure" eller lignende, de har en litt mer kaklende skrape lyd.
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 hmm.. jeg kobla opp m52b28 motor i e30n min.. den er helt fin lyd i.. ikke noe skraping eller noe.. men du skulle hatt ledningsnettet til motoren..
LianLi Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Har da ledningsnettet til motoren.. ?
Dirty Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 skrapelyd skal det iallefall ikkevære min 328 er det ikke skrapelyd, og forresten er b28 m52 ikke m50. sjekket om det kan være dynamo osv ?
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 da skulle det ikke være noe problem.. eller bli noe kontakter til overs...
LianLi Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Jo motoren har to motorstikker, mens 320 motoren har en, derfor blir det da en til overs med 328 motoren, men det har ingenting å si, den fungerer som den skal, den andre er sikkert til antispinn, aircondition eller noe sånt. Har sett to slike stikker på flere m52 motorer før så det er ikke noe unormalt.. Var det kun en på din da? Er nok ikke dynamo nei, kan være oljepumpa i tilfellet. Den så faktisk ut til å leke litt da vi starta den..
bassik Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 prøvd å kjøre utenreim, for å eliminere veannpumpe, strammehjul o.l.?
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 kan ta bilde og legge ut av stikkene i mårra... men prøv uten reim,,,
LianLi Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Her foriksempel, denne ser ut til å ha 3 stikk også, ved sikringsboks. Blir vel å se på motoren i mårra, åpne topplokket å se om det er noe å bli klok på..
plugg69 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 ke i sørn.. min hadde bære et hovedstikk.. og et mindre som skulle kobles med en kontakt, men det var på selve motoren..
LianLi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Starta opp motoren igjen i dag også, og den var helt fin helt til temperaturviseren sto rett opp, atlså driftstemperatur, da kom den litt skjærende lyden frem igjen :S Åpnet toppdekslet for å se og men alt ser ut til å være i orden. Skal bytte olje og filter i mårra og se, men fremdeles ingen som har noe pekepinner på hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå