Rack Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Trodde at det var liv i fjernlyskasterne nærmest nyregrillen. Men nei. Kun englelys. Trodde det var xenon der også, men nei. Men jeg synes så tydelig at det er lyspærer i lyskasterne. Noen som vet hvordan de aktiveres?
todleif Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Dette er tatt opp før, men eg veit ikkje kva resultatet vart. Det er halogenlys. Det kan hende det er nok at eit bmw verksted programerer om softwaren i bilen. Det er sikkert noen andre her inne som veit svaret
Rack Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Bilen er reg. i september i år. Har spurt verkstedet, men de vet ikke!!!! Men disse bilene leveres jo også uten xenon. Og da er det vel slik det var med mine to E39 og lyktene nærmest nyrene var fjernlys. Merkelig at ingen vet noe om dette?
aloebiz.net Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Vet at på facelift E60 med bi-xenon så brukes bare den ytterste linsa både til fjern og nær. På pre facelift så brukes den ytterste linsa både i fjern og nær, men i tillegg tennes halogenlampa innerst. De har vel fått sterkere lys i den ytterste linsa i faceliften eller no da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå