Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

For de som lurer, på om prestasjon i forhold til Sport Evo.

Jeg har hatt denne bilen, og sport evo, S3n går nokk litt bedre.. men sport evo'n har 3,25 utveksling så den vinner litt på det.

S3n er MYE sterkere på mellomregistret, så som allround bil så går den nok også mye bedre..

Konklusjon, S3n går en god del bedre.

NEW

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da fikk jeg montert den nye ekspansjonstanken. (den gamle var misfarget, å hadde en liten lekkasje)

tn_IMG_2289.JPG

Så fikk jeg tatt en kjapp vask av bilen, å satt den inn i garasjen, slik at den er klar til polering.

Her etter en omgang med "foam gun"

tn_IMG_2287_1.JPG

Skrevet
ehh? Ser jeg grønne busker og grønne plener der? :o

det er vel ikke langt i fra, det var +6 gr da jeg vasket bilen i dag, så det går fremmover mot lysere tider 8)

Skrevet

det er vel ikke langt i fra, det var +6 gr da jeg vasket bilen i dag, så det går fremmover mot lysere tider 8)

Ser ut som å flytte til Tommy's nabolag ville vært en vinn-vinn situasjon, kort vinter og gå avstand til Tommy's car spa :)

Skrevet

Tommy, har nettopp lest gjennom både denne og GT tråden din, eneste jeg kan si var dårligt med disse 2 trådene var at det ikke var mer sider :D Bor selv på Klepp, kan du ikke legge ut neste gang det blir noe kjøring, på Revebanen O.L ? :) vært tøft og sett denne strøkne bilen kjøre litt ifra seg:)

Skrevet

Jæren vet du.. :)

Madammen blir like overrasket hvert år vi ruller innover rundt juletider for å feire jul hos foreldrene mine, og hun oppdager hvite ulldotter langs veiene. Dette er da altså sauer som går ute fortsatt (gjerne året rundt). Det er ikke altfor vanlig på østlandet... ;)

Skrevet
Tommy, har nettopp lest gjennom både denne og GT tråden din, eneste jeg kan si var dårligt med disse 2 trådene var at det ikke var mer sider :D Bor selv på Klepp, kan du ikke legge ut neste gang det blir noe kjøring, på Revebanen O.L ? :) vært tøft og sett denne strøkne bilen kjøre litt ifra seg:)

Her er en liste over det meste som skjer.

http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?T ... 850#344341

Den blir hele tiden oppdatert, så det er bare å følge med

Skrevet

Da har jeg fått litt tid til polering i helgen (det ble ca 12 timer tilsammen)

Her er noen få bilder.

Deler som er demontert

tn_S3%20detailing%20(42).JPG

Maskering

tn_S3%20detailing%20(7).JPG

Sjekker lakktykkelse

tn_S3%20detailing%20(24).JPG

Shiny

tn_S3%20detailing%20(13).JPG

Fin dybde i lakken

tn_S3%20detailing%20(30).JPG

tn_S3%20detailing%20(12).JPG

Polerte felger

tn_S3%20detailing%20(3).JPG

Noen flere

tn_S3%20detailing%20(27).JPG

tn_S3%20detailing.JPG

Skrevet

Lurte på en ting Tommy. Vet du er stor bruker av Meguiars. Det jeg lurte er litt på, jeg skal ha bilen min på Gatebil messa neste uka og da vasker og polerer jeg den før jeg kjører den inn der, men så lurer jeg litt på om du har noen tips til hva jeg kan bruke får tørke av den litt dag nr 2 lissom når den har stått der en hel dag og blitt støvete og slikt. har ikke Meguiars en spray eller noe som jeg kan spraye på og tørke av igjen? har du noen tips til å holde den blank hele helgen?

Skrevet
Lurte på en ting Tommy. Vet du er stor bruker av Meguiars. Det jeg lurte er litt på, jeg skal ha bilen min på Gatebil messa neste uka og da vasker og polerer jeg den før jeg kjører den inn der, men så lurer jeg litt på om du har noen tips til hva jeg kan bruke får tørke av den litt dag nr 2 lissom når den har stått der en hel dag og blitt støvete og slikt. har ikke Meguiars en spray eller noe som jeg kan spraye på og tørke av igjen? har du noen tips til å holde den blank hele helgen?

Bruk auto glyms "show shine".

Er på spray flaske, også bare tørker du av igjen med microfiber klut...

Skrevet

Meguiars ultimate quick detailer. Du får den hos Bilxtra, og div andre forhandlere.

http://www.meguiars.no/index.php?_room= ... il&_page=5

Skrevet

8)

Steike Tommy, Det skulle da være mulig å cruise rundt litt i M3'n nå :)

Hva bruker/brukte du på sidelistene og fanger listene du Tommy? Så over noen av GT bildene dine og det kunne nesten minne om at det lå klarlakk utenpå sidelistene :-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...