Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
50/50 bilder da Tommy?

Som jeg skrev på DCN, så klarte jeg ikke å ta 50/50 bilder :cry: prøvde sikkert 20 ganger på forskjellige steder på bilen, men uansett om det var med eller uten blitz, og i forskjellig lys, så fikk jeg det ikke frem. Ganske irriterendes, ettersom det var stor forskjell spesielt på panseret. Har bare et vanlig kompaktkamera.

Skrevet

Ser meget bra ut dette Tommy.. Nesten så jeg må legge opp en kjøretur helt ut til bryne og innom garasjen for å se på smykket..

Så kan vi muligens også få satt en dato til min bil ska på "Spa'n"? :whistle:

Har forresten fått noen stygge "flekker" etter bilen var på lakkering. Går ikke bort med vask og avfetting :? Men har ikke fått prøvd å polere de vekk enda. For min del ser det ut som fettflekker, mens andre mener det kan være klarlakk :shock: ?

Skrevet
Ser meget bra ut dette Tommy.. Nesten så jeg må legge opp en kjøretur helt ut til bryne og innom garasjen for å se på smykket..

Så kan vi muligens også få satt en dato til min bil ska på "Spa'n"? :whistle:

Har forresten fått noen stygge "flekker" etter bilen var på lakkering. Går ikke bort med vask og avfetting :? Men har ikke fått prøvd å polere de vekk enda. For min del ser det ut som fettflekker, mens andre mener det kan være klarlakk :shock: ?

Me får ta en kikk på det på onsdag.

Skrevet
Hmm.. Usikker på om eg komme på onsdag.. Vettsje om det kan bli litt skeptisk muligens :?

Hvis isje e der alltids andre treff :)

Ser ingen problem i det, du e jo tross alt et BMWCCN medlem, uavhengig av hvor du jobber. Men du er alltids velkommen ut i garasjen :D

Skrevet

Da jeg hentet bilen, så lyste ABS lyset, og ABS'en virket ikke. Etter noen tips, kom jeg frem til at det kunne være et relé til ABS'en som var defekt. Fant relé som sitter montert oppe på ABS styreenheten, åpnet det, å fant en liten "kabel" som var brendt av, så 1 min med loddebolten, monterte sammen, og vips så var ABS tilbake, og alt i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...