S.Nilsen Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Hvorfor har du ikke skilt?Hørt om prøveskilt btw? For bilen er ikke registrert i Norge enda, den har time i begynnelsen av april for godkjenning. Å hvorfor skal jeg kjøpe prøveskilter, når jeg har en annen bil å kjøre med. Du har nok fått bilen så strøken at du ikke tør/vill bruke den
Olelink Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Satser på at du kommer på Pussetreffet 28mars med denne bilen Tommy! Den har ikke skilt da, så det blir nok 1-eren. Må da være mer stas å komme på ett sånt treff med en sjelden bil i sjeldent god stand, og 235 kr for prøveskilt en dag er jo tilnærmet gratis En annen ting er jo at det kommer vel til å være masse folk der som har lyst til og se M3'n "live" etter de fristende bildene av den nå i vinter
hylle Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 De fleste av oss har sett den på et bmwccn treff for 2 uker siden. Meget pen e30 m3.
Olelink Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 De fleste av oss har sett den på et bmwccn treff for 2 uker siden.Meget pen e30 m3. Så den har vært ute å luftet seg altså Viste ikke det jeg
///Mysild Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 De fleste av oss har sett den på et bmwccn treff for 2 uker siden.Meget pen e30 m3. flesteparten? vil nå ikke karakterisere rogaland som den største delen av dette forumet ^^
hylle Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Av de som skal på det treffet så har flesteparten allerede sett bilen ja.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Hvorfor har du ikke skilt?Hørt om prøveskilt btw? For bilen er ikke registrert i Norge enda, den har time i begynnelsen av april for godkjenning. Å hvorfor skal jeg kjøpe prøveskilter, når jeg har en annen bil å kjøre med. Ja, for det er mer gøy å kjøre 118d..
Tommy Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Hvorfor har du ikke skilt?Hørt om prøveskilt btw? For bilen er ikke registrert i Norge enda, den har time i begynnelsen av april for godkjenning. Å hvorfor skal jeg kjøpe prøveskilter, når jeg har en annen bil å kjøre med. Ja, for det er mer gøy å kjøre 118d.. Ja den er faktisk ganske så morsom å kjøre.
Superbeetle Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Har vel ingen grunn til å ha denne med på pussetreff heller! Den vil jo faktisk være i dårligere stand når den kommer hjem etter treffet enn den er før treffet..
Olelink Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Har vel ingen grunn til å ha denne med på pussetreff heller! Den vil jo faktisk være i dårligere stand når den kommer hjem etter treffet enn den er før treffet..
///Mysild Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Har vel ingen grunn til å ha denne med på pussetreff heller! Den vil jo faktisk være i dårligere stand når den kommer hjem etter treffet enn den er før treffet..
Tommy Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Da har jeg montert sideblinklys på bilen.
Tommy Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 mener du sa du ikke trengte å gjøre det jeg? Fikk ikke godkjenne den på §1.15 ettersom den hadde "tillegg" i det tyske vognkortet (ombyggingen fra schnitzer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå