Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
mener du sa du ikke trengte å gjøre det jeg?

Fikk ikke godkjenne den på §1.15 ettersom den hadde "tillegg" i det tyske vognkortet (ombyggingen fra schnitzer)

](*,)

Gjort noe annet med bilen i det siste da?

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
da må du vel stille i modifisert på ccn treffet da :lol: hehe...

Disse er limt på med dobbesidig tape, å ledningen er lagt inn mellom dør og sjerm. Så fort jeg kommer hjem fra trafikkstasjonen på fredag, så blir disse fjernet 8)

Skrevet

Din skal ikke ha blinkers tommy, for den er så spesiell..

Men med din mysild, spiller det enkelt og greit ikke noen rolle..

Men du får som regel bare 1'er feil Mysild..

Skrevet

øy, min er også spesiell! :-)

hehe... :-P med gidder ikke å bore i skjermen :-P

Skrevet

øy, min er også spesiell! :-)

hehe... :-P med gidder ikke å bore i skjermen :-P

Du kjøper et sett originale blinklys (f.eks på biltema) kapper av det som stikker ut bak, setter på dobbelsidig tape, å limer dem på. Når du kommer på PKK (eu kontroll) så vil du få en "1'er" feil for disse, å du får beskjed om å utbedre feilen, men trenger ikke å vise bilen igjen.

Skrevet

Nja.. Det stemmer at gjentagende 1'er feil skal være 2'er feil, men om de følger det opp vet jeg ikke.. Er ikke sikkert de sjekker hva som var 1'er feil for 2 år siden vett.

Skrevet

E sjekker aldri hva som ble anmerka på forrige PKK og det gjør ingen jeg kjenner heller... Men i teorien skal det gjøres om til 2er feil.

Bare å kjenne de på verkstedet litt så er det mye som ordner seg :wink:

Skrevet

Då har jeg tilbringt 2 timer på trafikkstasjonen i dag, å bilen er godkjent, med alle modifiseringer (motor, motorstyring, eksos, felger, fjærer) innskrevet i vognkortet. Fikk en ganske fersk kontrollør, som ikke hadde gjort dette før, så han måtte tilkalle hjelp fra en annen, som egentlig er storbil kontrollør. Han var i tillegg BMW entusiast, så det endte opp med at jeg dikterte hva han ferskingen skulle skrive i tilleggsfeltet, mens han ander entusiasten bare stod på siden å nikket. 8)

Skrevet
Så det endte opp med at jeg dikterte hva han ferskingen skulle skrive i tilleggsfeltet, mens han ander entusiasten bare stod på siden å nikket. 8)

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...