hagenisse Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Kryr ikke av dem nei. De to "billige" på finn akkurat nå er jo også sølv..
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 jaja... så leit... men du får fortsette å "henge" her da... selv om du skal "kutte ut" bmw... (ja, vet du har 1eren, men du har ikke tråd om den som jeg kan huske)
Tommy Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 jaja... så leit... men du får fortsette å "henge" her da... selv om du skal "kutte ut" bmw... (ja, vet du har 1eren, men du har ikke tråd om den som jeg kan huske) Blir nok her daglig jeg. Å er å kommer fremdeles til å være medlem av BMWCCN
Olelink Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Hvordan er det med lotus klubber og treff i norge Tommy. Selv om det er litt kjedelig at du må ty til andre merker for å få en banebil som passer deg så er nå ikke lotus det værste Også kan det jo forsåvidt være morsomt å prøve noe annet en gang i blandt, og elisen vil vel ha samme kjørefølelse som en stor go-cart, noe som i seg selv kan være verdt å få prøvd
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Åndalsnes? Nå ble jeg nyskjerrig på hvem som har handla den
hagenisse Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Lotusene passer jo utmerket inn hos NSK, som er minst like aktive som bmwccn - dog kanskje mest her på østlandet. Jeg synes egentlig merkeklubber er litt teit. Har f.eks ikke en Z4-eier mer til felles og passer bedre i klubb sammen med eiere av S2000 og boxster enn med eiere av 7-serie og X5..?
Tommy Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Åndalsnes? Nå ble jeg nyskjerrig på hvem som har handla den Han gir seg vel til kjenne her inne ettervert (han hadde iallefall vært innom forumet her) Han er relativt ung, og har initialene D.V
Tommy Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Da er det vel han som hadde Turbo Warsteineren Han snakket om at han hadde hatt en E30 med turbo tidligere ja. Å han hadde nettopp solgt en E39 M5 (ombygget)
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Stemmer det, det var den best kjente Warsteiner i landet han hadde ei stund, og den M5`n var nydelig
Gunnar Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Var det han som ble bortvist fra Våler for spoling på banen? Det var en ombygd 523-M5 fra vestlandet.
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 jaja... så leit... men du får fortsette å "henge" her da... selv om du skal "kutte ut" bmw... (ja, vet du har 1eren, men du har ikke tråd om den som jeg kan huske) Blir nok her daglig jeg. Å er å kommer fremdeles til å være medlem av BMWCCN men det er bra kom inn en kjent grønn bil på jobb i dag... med TL skilter... ren og pen.. snakket litt med eieren (han kom forresten innom til meg to ganger) hehe han var fornøyd med bilen i hvertfall
Gunnar Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Var det på sørlandet eller? Er rimelig sikker på at vi traff en GT ut fra bensinstasjonen på Ben's Café på torsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå