///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 denne var nice ja!! grattis ved neste concourse lurer jeg på om ikke jeg må bort å smugtitte i garasjen din hehe... var flott!
Tommy Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 denne var nice ja!! grattis ved neste concourse lurer jeg på om ikke jeg må bort å smugtitte i garasjen din hehe... var flott! Trenger ikke vente så lenge, det er bare å komme innom, om du er på disse kanter.
Magnus F Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Er bilen såpass godt holdt at den ble så ren under bare ved å spyle, eller er det noe spesielt du bruker for å få "løs" den møkka som sitter under bilen?
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 joa, men er nokså skjeldent i de trakter da men takk for invitasjonen... skal huske det hvis jeg er i traktene hehe... btw, du må lage ny link i signaturen din, og så må du endre avatarteksten
JE Motorsport Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Gratulerer med "ny" strøken bil Et prakteksemplar av en E30 M3
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Gøy å se å strøkne E30er! Men regner med at den kal få kjørt seg på banen denne også
Tommy Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Er bilen såpass godt holdt at den ble så ren under bare ved å spyle, eller er det noe spesielt du bruker for å få "løs" den møkka som sitter under bilen? Den var så ren under, har bare spylt over med mild avfetting og steamer.
Tommy Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 joa, men er nokså skjeldent i de trakter da men takk for invitasjonen... skal huske det hvis jeg er i traktene hehe...btw, du må lage ny link i signaturen din, og så må du endre avatarteksten
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 ble bra! hehe... men du skla vel koste på deg ny ekspansjonstank? var ikke noe fin den som var der nå haha men du får en oppgave med å ta bilen ut på en skikkelig shoot i løpet av helga... må ha litt detaljbilder syntes jeg
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Du burde jo hatt ACS-felger på denne da. Jeg har slike på min bil nå, men de er ikke til salgs...
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 BBS RS er jo det beste alternativet om man ikke har ACS da
mAZE Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Dæven. Nok ett prakt eksemplar av en bil.. Du har jo bare snadder vogner du Tommy. Grattis med ny flott bil.
Olelink Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 #191 som står der etter deres annonse. Tommy's var #133? hehe, i annonsen står det også 1996mod akkurat det kunne de jo sjekka da... men så jo ut som ett fint eksemplar ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå