Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
denne var nice ja!! :-D grattis ;-)

ved neste concourse lurer jeg på om ikke jeg må bort å smugtitte i garasjen din ;-) hehe... var flott!

Trenger ikke vente så lenge, det er bare å komme innom, om du er på disse kanter.

Skrevet

joa, men er nokså skjeldent i de trakter da ;-) men takk for invitasjonen... skal huske det hvis jeg er i traktene :-D hehe...

btw, du må lage ny link i signaturen din, og så må du endre avatarteksten ;-)

Skrevet
Er bilen såpass godt holdt at den ble så ren under bare ved å spyle, eller er det noe spesielt du bruker for å få "løs" den møkka som sitter under bilen?

Den var så ren under, har bare spylt over med mild avfetting og steamer.

Skrevet
joa, men er nokså skjeldent i de trakter da ;-) men takk for invitasjonen... skal huske det hvis jeg er i traktene :-D hehe...

btw, du må lage ny link i signaturen din, og så må du endre avatarteksten ;-)

:wink:

Skrevet

ble bra! ;-) hehe... men du skla vel koste på deg ny ekspansjonstank? ;-) var ikke noe fin den som var der nå :-P haha

men du får en oppgave med å ta bilen ut på en skikkelig shoot i løpet av helga... må ha litt detaljbilder syntes jeg :-D

Skrevet

Dæven. Nok ett prakt eksemplar av en bil.. Du har jo bare snadder vogner du Tommy. :) Grattis med ny flott bil.

Skrevet
#191 som står der etter deres annonse. Tommy's var #133?

hehe, i annonsen står det også 1996mod :roll: akkurat det kunne de jo sjekka da...

men så jo ut som ett fint eksemplar ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...