Tommy Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Da har dagen blitt brukt til vasking av M3'en, og klargjøring for vinterdvale. Her er hjulhus vasket, først med steamer, å så med svamp og såpevann. Så ble den plassert på bukker i garasjen. Noen bilder fra under bilen, etter at det er spylt bort en del "techtyl". Det er ikke så mye arbeid med denne som med GT'en. Nye originale matter ble bestilt, ettersom disse manglet i bilen da den kom til norge. (Takk til KOED for meget bra service med å skaffe disse) De mye omtalte skiltplatene, som passer perfekt på bilen, ettersom den er levert ny fra BMW i Munchen. Km stand 67486 ved parkering for vinteren.
Olelink Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Nice Litt jobb igen med min før den er like pen under som GT'n din var og som E30'n din nå er
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Flott bil ! jeg kjøpte samme type skiltplater som du,bare de andre mye omtalte i sølv tøffe er dem uannsett
RoaldJ Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 ikke vitsi å sitere alt det "BMW SA E39".. über grom vogn Tommy.. sjiiikkelig missunelig Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta" Edit: du burde få en slik lekebil å ha på dashbordet
Tommy Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 ikke vitsi å sitere alt det "BMW SA E39".. über grom vogn Tommy.. sjiiikkelig missunelig Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta" Edit: du burde få en slik lekebil å ha på dashbordet Jeg har modellen ståendes på stereobenken inne i stua
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 ikke vitsi å sitere alt det "BMW SA E39".. über grom vogn Tommy.. sjiiikkelig missunelig Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta" Edit: du burde få en slik lekebil å ha på dashbordet Jeg har modellen ståendes på stereobenken inne i stua Og jeg har min modell i dvd hylla
S.Arnesen Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta Er dumt å ha en bil stående på bukker over lengere tid. det er en unaturlig stilling for alt av understell, men det er viktig å flytte bilen litt frem og tilbake nå og da, slikt at hjulene holder seg runde og gode. Noen velger også å bruke egne dekker til vinterlagring...
RoaldJ Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 ja.. men kan jo sette bukkene på lenkearmene da.. slik at di får sin opprinnelige posisjon, bare at dekka er oppforbi.
Tommy Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Skal du vinterlagre den på bukker?.. ikke dumt det, så slipper dekka å bli "4-kanta Er dumt å ha en bil stående på bukker over lengere tid. det er en unaturlig stilling for alt av understell, men det er viktig å flytte bilen litt frem og tilbake nå og da, slikt at hjulene holder seg runde og gode. Noen velger også å bruke egne dekker til vinterlagring... Skal bare stå på bukker mens jeg pusser på understellet
j_b Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 var det så mye omtalte? stor beundrer på hvordan du behandler bilene veldig tøff! gratulerer med ny bil på etterskudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå