SSM Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Best Tools aka Pad tørker Høres flott ut ja! Er den så pass bra at du kun trenger gå over med MG80 eller? Jeg kjører kun Menzerna jeg nå. M3en fikk en hel runde med det før Gatebil Rudskogen i juli, får vel gi den en omgang i vinter og når all skruinga er undergjort. Snuser på Swisswax Concorso
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Det er en del "swirls", men håpet å klare det med MG#80, hvis ikke så blir det #83 eller #85.
SSM Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Du får ta å lage en work log på poleringen og da, med 50/50 bilder og slikt Har forresten en kjenning som bor på Bryne jeg. BMW mann det og.
SSM Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Viss du kjører roterende maskin så må man ha Professional serien viss ikke går det gale
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Bruker du bare proffserien til MG? Det meste er vel fra proffserien ja.
Tommy Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Har forresten en kjenning som bor på Bryne jeg. BMW mann det og. Hvem er det? Hvilken BMW kjører han?
SSM Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Har forresten en kjenning som bor på Bryne jeg. BMW mann det og. Hvem er det? Hvilken BMW kjører han? Richard, kjører svart E39 M5! Jævli rå bil!
Tommy Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Da var det tid for det som dere har ventet på, nemlig vasking og polering av varmeskjold Men forst var det div klips, bolter, og skruer som skulle vaskes rene Før vask Etter vask Kona kom innom en tur i garasjen, å måtte knipse et bilde av "galskapen" Her er delene kommet inn, etter en runde med varmtvanns steameren Så var det polering av varmeskjoldene. Her er et par 50/50 bilder Å så bilder når de er ferdige
-Roger- Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Hehe... Du er på grensen til å være sinnsyk
Olelink Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 ja nå begynner det å ligne på noe her "Tommys car spa" btw tommy, hva ligger prisene på for ett weekend opphold
Tommy Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 ja nå begynner det å ligne på noe her "Tommys car spa" btw tommy, hva ligger prisene på for ett weekend opphold Det kommer alt an på behandlingen, men nå er nok garasjen opptatt i en del måneder fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå