CeeKay Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kjøpte denne i Mai 2008. Har hatt endel E30 tidligere, og elsker de på alle måter!! Er fra fabrikk utstyrt med shadowline, m-tech understell, skinn interriør..osv... Så godt som ingen rust, og forholdsvis pen i lakken. Strøkne skinnseter! Komplett specs på bilen kommer når jeg klarer å finne igjenn utstyrslisten. Skal prøve å få oppdatert så ofte som mulig. Foreløbige planer: Motorbytte!! Bilder av bilen slik den står nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Forresten noen som vet hvor jeg få fatt i en bakrute til cab som er litt billigere enn original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Noen som vet hva fangerne som står på bilen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Pen bil! Fangerne er orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Da har det endelig skjedd NOE i alle fall. Ny bakrute til cab er innkjøpt, senkesettet er bestilt. Blir 40-40. 60-40 blir for lavt grunnet bakken ned til huset mitt. Og svarte nyrer er innkjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Da var bakruten byttet etter mye banning! Er forresten på vill jakt etter dørtrekk til førersiden. Svart "skinn" uten vindusveiv.. Kommer nye bilder snarest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Wow, har ikke sett denne jeg! Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Nå har det vel vært litt både fremgang og motgang her.. Fikk installert ny forsterker i mars, og nye subber. Subbene døde etter 2-3 uker Fikk og kjøpt inn og montert nytt frontsett. Natt til 11.mai var det innbrudd i bilen. Der de skar opp taket, stjal spiller og frontsett, deksel til høyre fremlykt?!!?, Rev dørtrekk på førerside i filler, pluss stjal/ødela div annet som lå i bilen. Hadde egentlig håpt å bruke bilen som den er ut denne sessongen. Men etter innbruddet blir den nå satt inn i garasje for å påbegynne restaurering! (mulig at jeg lufter den innimellom så klart ) Må bare få kjøpt meg en bil å bruke mens denne står. Bilder kommer så fort jeg klarer å få vekket liv i stasjonære pc'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Har sett litt til denne bilen i Bergen vest Synd med innbruddet, litt for tilsynelatende lett å bryte seg inn i cab. En bekjent av meg har en dønn orginal og uskrudd 325 E30 cab på Sotra, samleobjekt som er gått 60 000. Han har alarm i garasjen og i tillegg ettermontert tracker & alarm i bilen. Bilen har for stor sentimental verdi til å bli stjelt, sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hehe. Hvor mye koster det ca. for en tracker og hvor kan disse anskaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Holder på å få montert alarm i garasjen Holder på å bygge leilighet på landås, og da får jeg en romslig garasje med på kjøpet . Garasjen overtar jeg denne helgen. Så bilen trenger aldri mer å stå ute og fryse Var og handlet alarm til bilen i går. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Haha, mens du la ut linken over skulle jeg legge ut http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 til ///MIKEEE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Lykke til videre med bilen Nå når du har garasje og alarm så kan du nok sove litt bedre om natten Håper bilen din raskt blir rehabilitert etter inbruddet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Håper det blir fortgang fra forsikringens side.. Her er siste bilde jeg finn tatt med komplett bil.. ...og her en noen fra den værste dagen i mitt liv som eier av denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Endelig litt gode nyheter Fikk telefon fra verkstedet i dag. Taksten er klar, og de har bestillt deler. Ca en ukes tid sa de. Så blir det nytt tak på den.. Litt kjedelig at jeg akkurat har brukt masse penger på å få byttet bakruten:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå