winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Innmaten som demper mener du? Du demonterer endeleddet (17" pipe) og bærearmen (19" pipe), så presser du bærearmen nedover, og får fjærbeinet løst nede. Så skrur du av de 3 mutterne i størrelse 13" på tårnlageret i motorrommet. Så drar du det ned, og setter på fjørklemmer for å presse sammen fjæra, slik at du får skrudd av dempermutteren på toppen, i midten av tårnlageret. Størrelse 17" eller 19", usikker i farta. Husk at denne sitter ofte veldig godt, og du må ha mothold i den. Fungerer til tider med en større lufttrekker, men om du ikke skal ha de orginale demperne er det bare å ta en fille rundt dempersylinderen og klemme til med en stor rørtang, for å holde demperen mens du skrur av toppmutteren. Er vel helst anbefalt 2 personer for denne jobben, for at det skal gå enklest mulig, hehe.
CeeKay Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Men jeg skal jo bytte både fjær og demper.. Og ser ut som demperen sitter inni selve fjærbeinet.. Blir vel nødt til å ta fra hverandre hele greiene da ja Men men.. Blir forhåpentligvis lenge til neste gang da! Skulle bare så gjerne hatt den på veien sånn ca i forrige uke
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Ja, du har tårnlageret og fjærbeinsskålen på toppen der, så du må nok bare bite i det sure eplet og gjøre det, hehe. Tar ikke lange tiden.
CeeKay Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Får vel bare stupe i det i morgen (hvis ikke flasken tar meg)
CeeKay Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Skummel den der flasken ja! Tar de med meg i lokalet, så får jeg se hva det blir mest av.. Mekking eller drikking
Flandy Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Konge. Kommer opp en tur idag, hvis du er der da! Skal presse deg til mest skruing!
CeeKay Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Konge. Kommer opp en tur idag, hvis du er der da! Skal presse deg til mest skruing! Hehehe Tok visst turen derfra.. Blir flasken på meg resten av kvelden regner jeg med Ble dårlig med demperbytte i dag. Har ryddet og organisert litt! Så helt bombet ut der oppe!
sv90 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 se her ja begynner og komme seg dette vært på noen av bimmers treffene i det siste da ? jeg har ikke vært nede der på vinter og vår :S må ta meg i nakken nå og få med meg ett treff eller 2 før sommeren er over..
CeeKay Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Blitt veldig dårlig med treff på meg og.. Bilen har mer eller mindre kun stått i ro de siste 12 månedene. Men satser på å komme sterkere tilbake:) Nå med både nytt kamera, og nyoppusset bil! Nå er det å pleie fyllasjuken! Så forhåpentligvis opp og skru videre..
sv90 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Blitt veldig dårlig med treff på meg og.. Bilen har mer eller mindre kun stått i ro de siste 12 månedene.Men satser på å komme sterkere tilbake:) Nå med både nytt kamera, og nyoppusset bil! Nå er det å pleie fyllasjuken! Så forhåpentligvis opp og skru videre.. hehe kan ikke drikke når man skal ha bil på veien
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Blitt veldig dårlig med treff på meg og.. Bilen har mer eller mindre kun stått i ro de siste 12 månedene.Men satser på å komme sterkere tilbake:) Nå med både nytt kamera, og nyoppusset bil! Nå er det å pleie fyllasjuken! Så forhåpentligvis opp og skru videre.. hehe kan ikke drikke når man skal ha bil på veien Det har jeg også lært
CeeKay Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Jeg lærer aldri Satt godt den fyllasjuken her! Satser på å være i litt bedre form i morgen! Sitter og sikler på motorer på ebay! Meget mulig det blir litt oppgraderinger på den fronten
sv90 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Jeg lærer aldri Satt godt den fyllasjuken her! Satser på å være i litt bedre form i morgen!Sitter og sikler på motorer på ebay! Meget mulig det blir litt oppgraderinger på den fronten hvilken motor har du lyst på da ? blir det litt kvassere 4'er ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå