Ingebrigtsen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Flott at det ordna seg da Hehe ja da har du like fin farge som min da Har liksom ikke vært så begeistret for grønne biler før, men den fargen syntes jeg er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 pen farve^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Jeg sverga til at jeg aldri akulle ha grønn bil, har heller aldri likt grønt noe spes. Men denne var faktisk fin:) Alle har jo svarte biler, så kjekt å ha en farge som ikke så mange har:) Har du noen bilder av din bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Tråden hans her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=106734&highlight= Fin bil du har BTW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Synd du bor så lang unna for jeg skulle så gjerne ha sett hvordan felgene dine så ut på bilen min, hihi Vet ikke om det var bilde av bilen min du spurte etter jeg, men her er en link til prosjekttråden ihvertfall http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95845&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Joda, var bilen din jeg ville se:) Nice car:) Det ble ikke så du solgte den altså? Jeg har faktisk vurdert å selge mine felger, til fordel for noen femeika felger. Jeg liker egentlig de bedre. Men er liksom ikke helt sikkert:P hehe, jeg så bilde av en annen E34 med noen jævla fine felger inne her som jeg kunne tenke meg, men de koster vel skjorta tenker jeg:S Jeg er på Årnes rett som det er, så kunne du tenke deg sånne, kunne du jo fått tatt en titt neste gang jeg skal nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Hehe det ser ut som jeg finner en løsning på det så jeg kan beholde den Ja tar mer enn gjerne en titt jeg, send gjerne en pm hvis det blir aktuelt Har du link til de andre felgene du har sett her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78379&highlight= Ta en titt på disse felgene, disse hadde gjort seg på min tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Slenger inn et litt dårlig vinterbilde:) Er det noen som tilfeldigvis har liggende en sånn en? Dette er pæreholderen til kjørelyset(parklyset) bak på E34'en. Dette er pæreholderen av en uoriginal baklykt, så en pæreholder av en original baklykt vil da ikke passe. Hvis jeg ikke får tak i en sånn pæreholder må jeg nok kjøpe nye lykter, og jeg ser helst at jeg slipper det. Så hadde vært supert om noen har en sånn en eller vet hvor jeg kan få tak i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Har lyst på å selge de felgene jeg har nå, og heller kjøpe Ac Schnitzer felger. Hørte også på pris på noen andre felger, Dezent, disse er billigere enn ACS felgene, men tror jeg faller på ACS. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 gå for RH sine Ac Schnitzer kopi felger (uten tvil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ja, jeg synes også de var finest:) Da er det bare å få solgt de "gamle":) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hva synes dere, TSW Sakata felgene som sitter på, eller Ac Schnitzer felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Selv om jeg er litt hypp på felgene dine så syntes jeg du burde beholde dem... Dem skiller seg ut og det er litt morro og ha noe ikke alle andre har og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå