///FredriK.S Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 RH felgene, men vet du hvor de selger slike, lurer litt på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 RH felgene, men vet du hvor de selger slike, lurer litt på det selv. Mener å ha lest at RH har gått konkurs, så de produseres ikke lengre desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Kopi felger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 De selger RH felgene hos Eikermotorshop. Ja, det er jo ikke originale AC Schnitzer felger, de koster 25.000,-. Men kan godt heller si AC Schnitzer-look, hørtes bedre ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Det konkurs greiene må sjekkes opp, det kan da bare ikke gå an:O oh no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Selv om jeg er litt hypp på felgene dine så syntes jeg du burde beholde dem... Dem skiller seg ut og det er litt morro og ha noe ikke alle andre har og Joda, sant d:) Meeen, jeg kommer nok til å selge ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Dødsstrøken E34 med rett farge! Ser ut som en keeper! Jeg har akkurat lik farge, 92-modell - men med bredkant rondell 0057, ikke 0058 som alle har KMstand 215-200 000 ca men motor kun 70 000. Ser ut som enkelte av oss har god smak Edit: ikke bilen i profilbildet mitt btw. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå