Buzz Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Da har jeg gått til innkjøp av min andre bil. En BMW 520iA 1997 modell Sort. Gått 155 000. Kjøpte denne igår, og jeg er storfornøyd hittil. Det har seg sånn at jeg ikke er så begeistra for lyktene foran og bak. Så er jeg på utkikk etter Xenon. Jeg er helt ny når det kommer til BMW. Så lurte på om dere hadde noen sider som er til å anbefale med gode priser. Og hvor mange Kelvin er det anbefalt å ha på Xenon lyktene. 6000k? Vet ikke hva som er av marked her. Men burde jeg kjøpe LED baklykter? Synspunkter generelt? Skal ihvertfall gjøre følgende med bilen: - Skifte frontlykter sort (Done) - Skifte Baklykter (Done) - BMW Felger (Done) - Xenon (Forslag) - Tone rutene (Forslag til hvor jeg kan gjøre dette i Oslo området? - Åpent luftfilter K&N (Done) - Bytte bremseskiver+klosser (Done) - Oppgradere Stereo
Buzz Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Dårlig det var med svar her da.. displayet på kjørecomputeren min begynner å ta kvelden. Hvor får jeg kjøpt ny, og hva er evt pris? Legger ved bilde så dere ser.
ingard Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Klikk deg inn på koed.no. De har gode priser på lykter til e39. Kjøp facelift med crystal-look bak, og facelift framme (med gule blinkers). Det er aller penest 6000k i xenon burde holde, ellers blir lyset en annen farge. Ellers ville jeg kanskje ha byttet støtlistene med noen uten chrom.. Gratulerer med kjøpet
Buzz Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Klikk deg inn på koed.no. De har gode priser på lykter til e39. Kjøp facelift med crystal-look bak, og facelift framme (med gule blinkers). Det er aller penest 6000k i xenon burde holde, ellers blir lyset en annen farge. Ellers ville jeg kanskje ha byttet støtlistene med noen uten chrom.. Gratulerer med kjøpet Takk! Vil ikke ha noen "kebabtralle". Så vil ikke ha stygge oppgraderinger. Men hvordan blir det med LED baklys? Og er det fordel å ha E-merkede baklykter? Når det kommer til Frontlykter er jeg i kontakt med en importør som skal få tak i FK lykter til meg. De skulle jeg få for 3495,- 500kr i avslag. Er dette en grei pris? Gjelder disse: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... Hovedbilde Er det vanskelig å sette i Xenon selv? Med tanke på chrome-listene så er jo de rundt hele bilen. Synes det ser ganske stilig ut. Så tror jeg beholder dem. Men tusen takk for svar!
Buzz Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Liten Update... Legger ut når det skjer noe her, selvom det ikke er så altfor ofte Da har jeg fått satt på de nye frontlyktene. So far so good. Ikke hatt problemer med kondens, så dette lover bra. FØR: ETTER: Ble fornøyd med resultatet. Nå er nye dekk neste på kjøpelista! bare å vente på April lønna nå!
marius paulsen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 oj du kjøpte depo lykter. er vel ikke akkurat en oppgradering det. dårlig lys og ikke særlig pene ringer. du vil angre lenge på at du ikke kjøpte hella med en gang.
Buzz Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 oj du kjøpte depo lykter. er vel ikke akkurat en oppgradering det. dårlig lys og ikke særlig pene ringer. du vil angre lenge på at du ikke kjøpte hella med en gang. Angrer kanskje litt allerede =/ Selvom de er i en litt annen prisklasse.. Så først ut som om de lyste i hele ringen når jeg kjøpte de... men det viste seg å være feil. Men får vel bytte de ut med tiden Litt over 8 lapper for Hella lykter på Koed? =/
DanielMK Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 2450,- pr stk, Hella - dog uten Xeon .. på koed.no Myyyyee finere angeleyes enn dei "prikke-rundingene" ..
Buzz Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 2450,- pr stk, Hella - dog uten Xeon .. på koed.noMyyyyee finere angeleyes enn dei "prikke-rundingene" .. Når jeg først handler skulle det da vært med xenon... =P Og jeg så på Koed når jeg så på priser..
Buzz Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Skrevet Mars 17, 2009 Da har jeg fått tatt bilde med lyktene på.. Er veldig fornøyd med disse baklyktene. Synes de ga bilen et stilig preg. Imorgen skal endelig gipsen av! Gleder meg stort til dette. Nå har lampen for oljebytte begynt å lyse, så det skal bli gjort ved neste lønning. Altså April.
Astri Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Må sei det blei stor forbedring. Flott bil du har kjøpt deg. Liker e39 godt. Rekner med at det blir dte neste eg ska ha meg og.
ingard Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Neste du må investere i er nye lister rundt bilen. Fjerne all krommen Men den er jo blitt flott!
Buzz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Neste du må investere i er nye lister rundt bilen. Fjerne all krommen Men den er jo blitt flott! Tusen takk! Har tenkt litt på det med lister... Men er ikke det som står øverst på listen altså. Det er nok dekk, så jeg får smelt på mine 19" Som btw ser slik ut:
Buzz Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Har kjøpt inn litt snacks som kom i posten i dag. Pakken besto av instrumentringer, M-tech pedaler, M-tech emblem til mattene mine og nytt bmw-emblem. Fått installert turbo inne i bilen, kan ikke si jeg merket forskjell
Buzz Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Har bytta grill nå.. va tycks?? Kjøpe ny chrome grill eller gå for svart? Før: Etter:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå