Michael Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Du som kjøpte en svart e34 525 24v av.....Kan du venligst levere den jæææævla omregistreringa...... eller ringe meg umidelbart... Jeg er 100% klar over at selger skal levere salgsmelding....men desverre var jeg så dum å trodde det fantes noen ærlige folk der ute.... Jeg har rota bort salgskontrakta og husker ikke navnet på personen...får ikke sagt opp forsikringa, for bilen er registrert og får ikke avregistrert bilen for jeg har ikke skiltene.... Kanskje noen kjenner vedkommende eller vet hvem dette er ? ca 18-19 år tenker jeg..... Kom sammen med faren sin eller noe å hentet bilen på henger siden toppen var tatt av...( jeg tror de kjørte en blå og hvit eldre modell suburban) Michael
Wolfeh Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Vel tror du bør ha ganske flaks for å finne den "skyldige" hvis han ikke er ærlig. Du får håpe på at han er ærlig og ikke fikser bilen for å grisekjøre i ditt navn. Eller så må du nesten bare leite etter kontrakten
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Og har ikke noe tlf nr eller noe? Vet ikke om du kan kontakte telefon selskapet ditt og kanskje få opplysninger om tlf nr den aktuelle dagen og tidspunktet.
Glenno Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Du får ikke sporet opp tlf nr da, for han ringte vel sikkert før han kom?
wabby Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Om de betalte via nettbank så kan du få navn på hvor den kom ifra. Worst case... Ring og meld den stjelt
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Var en tur ute nå, fant bilen. Har bilde, reg nr, samt navn og telefon nr!
NiFtY Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 hent den da, er jo fortsatt din bil på papiret?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer Husk å gi han skikkelig inn da
Wolfeh Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gratulerer ;D Er vist noen som er snille her. Ikke la han komme unna altfor billig da, kanskje han lærer noe til neste gang.
Michael Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 hehe....jeg skal ikke lage noe bråk så lenge han er villig til å betale for den tiden bilen har vært forsikret.... hvis ikke så henter jeg bilen å levere den på skroten...hahaha
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 hehe....jeg skal ikke lage noe bråk så lenge han er villig til å betale for den tiden bilen har vært forsikret.... hvis ikke så henter jeg bilen å levere den på skroten...hahaha You go girl
Scampi Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Forresten, dere som er fra Mosseområdet, dvs. Son og Moss...hva kjører dere rundt i? Ser en BMW her og der, men aner ikke hvem det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå