pengelek Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Hvilken tennplugg er ambefalt for BMW e38 740iA 1995 modell 4.0l ? Og hvor får jeg isåfall tak i pluggen til best mulig pris? Bør jeg bytte noe annet samtidig som jeg bytter plugger? Mvh Axel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har lest mye bra om NGK, dette er vel orginalt på en del BMW`er også? Hvor selge de disse forutnom BMW og Torshov Bilrekvisita? Noen som tror det lønner seg å kjøpe på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Du må i alle tilfeller ikke kjøpe andre tennplugger enn foreskrevet til bilen. Dette står i instruksjons boka. Feile plugger kan få følger for motor. Du trenger ikke bytte noe annet ved tennplugg bytte, hvist pluggledniger/fordeler ikke feiler noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 kan du ikke bare skru ut en av de gamle og sjekke hvilken type du har fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg var på BMW i dag, og de hadde to forskjellige typer NGK plugger passende min bil: Ene var en standard som kosta rett over 100 kr pr. plugg, og den andre var en plugg som var garantert å holde over 100 000 km + at det var 2 tendere eller 2 stifter eller noe på den, skjønnte det ikke helt. Denne pluggen kostet litt over 200 kr pr. stk. Noen som har erfaring med sist nevnte? Gir den noe mer performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hjelper om du hadde fått nr på dem! Edit: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Set-of-8 ... .m20.l1116 Jeg kjøpte og monterte slike nylig. De skal funke på E38 740i også, og 2 stifter på de, men antageligvis så var de du fikk pris på, platina\iridiumplugger. De jeg linket til kommer vel på rundt 400-500kr ferdig levert for 8 plugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Det glemte jeg desverre å spørre om. Tenker jeg bare skrur av en tennplugg i bilen min å ser hva den heter og deretter finne ut hvor de er billigst;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Vil invistere i nye plugger. da jeg ikke vet hvor gamle det er og føler at det er tida da forrige eier ikke var nøye på bilen Så er nok ell gamle plugger på den uten at jeg har sett gjelder en 97 E36 320i.. Åssen plugger bruker dere med E36 ? Evt annbefallinger? Ngk er jo bra, men varme verdi osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå