Morty999 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 hehe jeg får se hva det blir til. men har ikke så god råd om dagen noen som vil sponse prøveskilt?
SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Bah. Da blir det 50kroner til vinnern! hehe... 50kr tilsvarer vel sånn ca en snickers på bensinstasjon... Nemlig! Dette er jo egentlig bare en oppfordring til og spinne litt Mulig jeg kan få ordnet et par gromme biler.. men vet ikke helt om de er velkommne, er USA produserte, begge er vel det jeg vil kalle værstinger..
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Bah. Da blir det 50kroner til vinnern! hehe... 50kr tilsvarer vel sånn ca en snickers på bensinstasjon... Nemlig! Dette er jo egentlig bare en oppfordring til og spinne litt Mulig jeg kan få ordnet et par gromme biler.. men vet ikke helt om de er velkommne, er USA produserte, begge er vel det jeg vil kalle værstinger.. Alle er jo velkommne såklart. mye tuft som har kommet fra usa, men det er vel egentlig ett bimmers treff;) hehe Btw, er ikke e38 produsert i usa?
SteffenM2 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Bah. Da blir det 50kroner til vinnern! hehe... 50kr tilsvarer vel sånn ca en snickers på bensinstasjon... Nemlig! Dette er jo egentlig bare en oppfordring til og spinne litt Mulig jeg kan få ordnet et par gromme biler.. men vet ikke helt om de er velkommne, er USA produserte, begge er vel det jeg vil kalle værstinger.. Alle er jo velkommne såklart. mye tuft som har kommet fra usa, men det er vel egentlig ett bimmers treff;) hehe Btw, er ikke e38 produsert i usa? Var det jeg tenkte på også. Kan jo høre med han iallefall, kan garantere at dette er en heftig bil!
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 hehe jeg får se hva det blir til. men har ikke så god råd om dagen noen som vil sponse prøveskilt? har røde a4 ark på jobben, kan klippe ut og skrive på ett nummer for deg
S.Arnesen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 hehe har du kvitering og el? ordner det vettu med biltema bakpå
E28 TURBO Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 91105345. Tlf nr mitt hvis noen er usikker. Men pleier gå greit for folk å finne etter denne forklaringen.. Hvis ikke er det bare å ringe meg, så får dere beskrivelse eller eskorte. Går fint å brenne gummi på jobben, men skal det tas donuts må man passe på da det ikke er nyasfaltert der oppe. Men har da noen rundinger der oppe jeg.. gikk fint det. Ellers er bilstein demperne mine kommet og ny bakdiff.. Hvis jeg rekker å få byttet må iallefall min diff sjekkes! Vell møtt. Skal koke litt kaffe til de som liker det. T
Sjøbuse Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 kunne kanskje lakt ut adressen til stedet. da kan jeg jo bare taste litt på GPS`n så finner jeg lett frem:D
E28 TURBO Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Solgårdskog 128. Ikke sikkert gps hjelper deg helt fram, litt rotete industriområde:-)
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Siden målet ser ut for å være å få være i fred, er det ikke nødvendigvis sikkert det er så lurt å henge opp masse skilt. De fleste klarer vel finne frem uten.
E28 TURBO Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Blir ikke noen skilt. Er jo jobben min for fan hehehe
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 kanskje det blir en tur innom moss å hent noe dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå