S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Forbi jet ved mosseporten. Tul venstre opp mot dekkman og mercedes. Halveis opp i bakken og til høyre. 5-600m gjennom et lite skogholt også første til venstre nesten helt ned til E6 og da står det hesselberg med stor skrift på et mur bygg på skrå til høyre. Står noe gravmaskiner og lign på utsiden. Synes veiforlaring stemmer ganske bra jeg:-) var nok jeg som missforstod deg, trodde du mente til venstre i rundkjøringen, dermed blir det feil når neste sving igjen da er til høyre. men når beskrivelsen begynner i bakken ved jet og oppover så er jeg helt enig med deg...
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 har noen bilder fra dagens sammenkomst, men det var flere andre tilstede med langt bedre fotoutstyr enn min trofaste k810i som sikkert har noen skikkelig bilder å dele... om noen føler seg utelatt fra bildene så beklager jeg det, men utifra de bildene jeg tok var det kun disse som ble litt brukende dessverre...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 hmm, det ble sliring også ja.. Jeg får komme neste gang!
Morty999 Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 deswverre så fikk ikke jeg kommet heller da jeg plutselig måtte en tur til porsgrunn å fikse noe greier. men kommer strekere tilbake neste gang med masse dekk!
conan Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Hva er bimmersnavnet til han med blåe e36 325 coupen? Skulle sendt han en pm her men husker faen ikke kallenavnet.
Scampi Skrevet Oktober 19, 2008 Skrevet Oktober 19, 2008 Se her ja...så jo koselig ut dette Jeg kommer neste gang!
S.Arnesen Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Hva er bimmersnavnet til han med blåe e36 325 coupen? Skulle sendt han en pm her men husker faen ikke kallenavnet. Chris_325iM
E28 TURBO Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Flott vær, kaffe og tung blå røyk. Fin søndag!
S.Arnesen Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Flott vær, kaffe og tung blå røyk. Fin søndag! fælt det ryker av eksosen på bilene deres da?fyrer på diesel og smult dere eller?
S.Arnesen Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 usila 96% hehe hehe, hørtes gøtt ut
E28 TURBO Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Uff ja hele ungdomstida, gikk til drikking og distribusjon hehe. Passer bedre på tanken enn i kaffekoppen.. grøsser av tanken nå
Chris_325iM Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Flott vær, kaffe og tung blå røyk. Fin søndag! fælt det ryker av eksosen på bilene deres da?fyrer på diesel og smult dere eller? lurer på om det kan komme av at jeg hadde på 10liter fra den svarte pumpa? Må si det var ganske bra variasjon av kaross. typer på et så lite treff men at bimmers medlemmer stiller opp i fiat!? uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå