Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke akkurat så teknisk dette spørsmålet da, men men.

Manglet kombi rullegardina da jeg kjøpte min 03-E39. Har sjekket en del rundt nå og funnet 2 stk brukte tilsalgs, men disse er beige. Jeg har da sort interiør i min og det jeg lurer på er om beige rullegardin kan spraylakkes sort e.l.? Har noen erfaring med dette? Ser at nye koster ca 6500,- hos GS,ev 1 brukt en til ca 2200,- Mener å ha funnet nye hos koed.dk/ koed.no tidligere til 2500,- m/mva men finner de ikke ved søk på deres sider lengre.

Den er jo ikke veldig vesentlig, men kjekt å ha den likevel. Bilen føles liksom ikke helt komplett uten. Ja nesten litt naken....

Skrevet

Selve gardinen er sort, og resten er plast/stål, så regner med det skal gå greit å farge tekstilet (nylon afaik). med tekstilfarge :) Stålet og plasten skal det vel være en grei sak å få lakkert også. Greien er jo at det kan bli sjoldete da.. Men vil tro du kan få til et bra resultat med et riktig produkt og mange tynne lag :)

EDIT: Hvis du gjennomfører hadde det sikkert ikke vert domt om du la det ut så folk får se :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve det, ville vært en fordel å hørt andre som har prøvd det å fått deres erfaring. Funker jo fint for taktrekk osv å spaye det sort. Så på bilfikserne på Discovery at de sprayet en grå hatthylle for å få den sort på en Peugeot 205 Gti.

Skrevet

Er ikke helt trygg på at det blir en suksess å farge om en slik. Men får du det til er det jo supert. Bare ser for meg at du ikke blir fornøyd, og så må du lete opp en original sort uansett.

Mitt råd er derfor at du kjøper en sort først som sist :wink:

Tøff farge på bilen din forresten!

Skrevet
Er ikke helt trygg på at det blir en suksess å farge om en slik. Men får du det til er det jo supert. Bare ser for meg at du ikke blir fornøyd, og så må du lete opp en original sort uansett.

Mitt råd er derfor at du kjøper en sort først som sist :wink:

Tøff farge på bilen din forresten!

Unik farge skal være sikkert, tipper vel ikke halvgærent om jeg sier at det max finnes 10 bmw i Norge med denne fargen. Er individual og heter Santorin Blaû. Mange som kommenterer den faktisk positivt, bilen fikk også 1plass i pussetreffet i Trondheim mai i år. Det var morro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...