dark alex Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Har ebay.com itemnumber på lyktene. Item number: 310085841184 Min bil er 97 mod 520iat med org.xenon. Håper på svar da disse allerede er bestilt alex
dark alex Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 evt hvilke mods må man gjøre? Ingen som har prøvd
Haug530D Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 spørs om de er med ny eller gamle type tenner Spiller ikke noe rolle det når det er sånne billige Kinalykter, der det verken ny eller gammel tenner, det er jo ikke orginalt passer gjør det nok, men du må vel bruke de tennerne som følger med lyktene, er vel ikke automatisk justering på de du har kjøpt heller. Og du må nok modifisere noe anngående Angel Eyes funksjonen, i tilegg så går det vel ett halvt år så ser ikke glassene ut. Nei jeg bare sier det, styr unna sånne Ebay kopi lykter.
dark alex Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Mm, fikk svar av de på sabersport at det ikke ville passe så må nok avbestille desverre.. Hvor ville du kjøpt 2001 facelift lykter fra da? må ha hvite blink og angel eyes vett!
Haug530D Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Mm, fikk svar av de på sabersport at det ikke ville passe så må nok avbestille desverre.. Hvor ville du kjøpt 2001 facelift lykter fra da? må ha hvite blink og angel eyes vett! Kjøpte selv orginale Hella Facelift lykter fra Koed, men dette var ett ombygginssett fra Halogen til Xenon med lykter, pærer, ballaster å nivåregulator kom vel totalt på en 12 000,- men lyktene tror jeg du får til rundt en 5000,-
dark alex Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 jøss det er uaktuelt. Har en ide; klarglass lyktehus fra gs bildeler som passer med og uten xenon med ettermontert angeleyes innsats i glassene også fra gs, bruker altså originale xenon, kommer da på 2500.- Hva tror du dragon?
Haug530D Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 jøss det er uaktuelt. Har en ide; klarglass lyktehus fra gs bildeler som passer med og uten xenon med ettermontert angeleyes innsats i glassene også fra gs, bruker altså originale xenon, kommer da på 2500.- Hva tror du dragon? Tenker du på sånn 2001 Look glass å sånne CCFL ringer? hadde sånne CCFL ringer før men synes de lyste dårlig, men mulig det var for jeg monterte de inni glassene.
dark alex Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 jepp. skal de ikke inni glassene da? hehe;)
Mr MM Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 jøss det er uaktuelt. Har en ide; klarglass lyktehus fra gs bildeler som passer med og uten xenon med ettermontert angeleyes innsats i glassene også fra gs, bruker altså originale xenon, kommer da på 2500.- Hva tror du dragon? Hei, var inne å så på det du nevner men det koster ikke 2500.- der nå ser j , får jo komplette sett med lykter for under 2500.- . Ser ut som dem lagt ut en ny kampanje eller noe sånt. PS ! når det gjelder det som jeg nevnte ang gammel å ny tenner , så får du jo kjøpe Angel eyes lamper som er for xenon men uten tennere, og da passer det ikke med gamle typen tenner. Lykke til !!
Haug530D Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Nye typen tennere passer til Facelift lykter mens de gammle er til Prefacelift, har du ikke AE på bilen har du den gammle typen tennere.
dark alex Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Har nok den gamle typen ja. jævla dumt nå som gsbildeler har kampanje på angel eyes xenonlys uten tenner!! funker en tenner fra de xenon ettermonteringssettene de har på gs? Fordiom de er på kampanje koster jo lyktene 8500.- syns enda det er litt mye. Hadde vært bedre om det ikke var originalt xenonlys på kjerra for da hadde alt vært så mye enklere og billigere!
Haug530D Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Har nok den gamle typen ja. jævla dumt nå som gsbildeler har kampanje på angel eyes xenonlys uten tenner!! funker en tenner fra de xenon ettermonteringssettene de har på gs? Fordiom de er på kampanje koster jo lyktene 8500.- syns enda det er litt mye. Hadde vært bedre om det ikke var originalt xenonlys på kjerra for da hadde alt vært så mye enklere og billigere! Jd, men skal du kjøre lovlig så må du ha Auto justering av lykter å lyktespyling, jeg blir forbanna hver gang jeg møter biler som har ettermontert sånn billig Xenon uten dette, skulle vært strenge straffer på dette, blending kan føre til livsfarlige situasjoner.
Steffan C Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Her har du jo et kjempetilbud på det beste (& peneste) lyktene til E39. Er forresten Ellingsen B. her inne som selger, veldig hyggelig kar .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå