gaasen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har nettopp handla ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg kjørte 316 før, dog sedan men;) har du noen mulighet til å ta steget opp til 318 og selvføølgelig helst 320 i denne prisklassen? Har du noen linker på finn.no du ev. kan vise til? Utstyr du vil/må ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvis du faktisk er villig til å gå helt opp mot 200tusen ville jeg gått for en 320d facelift. Er jo litt fart i disse bilene, og ser ikke så aller verst ut med M-pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 320 bensin er uaktuell da jeg syns den har for høyt forbruk og jeg syns jeg får igjen alt for lite effekt. 320 d facelift m-sport er nok den bilen jeg egentlig vil ha, men syns det er vanskelig å finne en med akseptabel km.stand (max ca 100.000) til en pris på max 200.000. Bare si ifra om du vet av noen.. Skal se på en facelift 316 touring m-sport 04 mod. med km.stand 110.000. den har følgende utstyr: hvite lykter rundt om, sportsstoler med semska skinn i sidene, mulitfunk. ratt (m/cruise controll), klima, varme i seter, antispinn/skrens, kjørekomputer. Usikker på m det er xenon. Litt usikker på utstyr pga att annonsen er gått ut på dato og jeg har ikke lagra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 320 bensin er uaktuell da jeg syns den har for høyt forbruk og jeg syns jeg får igjen alt for lite effekt.320 d facelift m-sport er nok den bilen jeg egentlig vil ha, men syns det er vanskelig å finne en med akseptabel km.stand (max ca 100.000) til en pris på max 200.000. Bare si ifra om du vet av noen.. Skal se på en facelift 316 touring m-sport 04 mod. med km.stand 110.000. den har følgende utstyr: hvite lykter rundt om, sportsstoler med semska skinn i sidene, mulitfunk. ratt (m/cruise controll), klima, varme i seter, antispinn/skrens, kjørekomputer. Usikker på m det er xenon. Litt usikker på utstyr pga att annonsen er gått ut på dato og jeg har ikke lagra den. hvorfor maks 100.000 km masse og velge mellom med litt lengre km.stand rundt 150.000 maks er jo grei km.stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 150.000 er ikke farlig km det, det er derfor jeg vil selge da, dvs kjøper jeg en som har gått 150 så rekner jeg med å kjøre på den 50.000 til jeg skal selge og da er 200 en km.stand det kan være vanskelig å selge på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Kom gjerne med linker på biler dere mener står til ret pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skal se på en 316 m-sport imorgen som har gått 110.000 km noen som har en formening om hva en kan gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bilder & filmer / Show-off Her er det bilder og filmer av bil og motor som teller. Vis gjerne frem bilen din her! Kanskje du hadde fått mer hjelp i et riktigere forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har funnet en bil som jeg har fryktelig lyst på med utstyret som står oppført under hær. Bilen er strøken!!! Km på den er 74.000 Noen som har en formening på hva jeg kan gi for den? Vehicle information: Type 320D (EUR) Dev. series E46 (3FL) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M47/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour MYSTICBLAU METALLIC (A07) Upholstery STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT) Prod. date 2003-07-19 Order options No. Description 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 338 M SPORTS PACKAGE II 386 ROOF RAIL 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 661 RADIO BMW BUSINESS 710 M LEATHER STEERING WHEEL 716 M AERODYNAMICS PACKAGE II 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 772 INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 972 COMFORT PACKAGE Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Bilder & filmer / Show-offHer er det bilder og filmer av bil og motor som teller. Vis gjerne frem bilen din her! Kanskje du hadde fått mer hjelp i et riktigere forum? Mulig det.. Fant egentlig ikke noe som passa helt hær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Henta bilen i dag. Er sinnsykt fornøyd. Skal innrømme att m-sporten er ei perfekt blanding av komfort og sportslighet. Tenkte å prøve å få lagt ut bilder i morgen. Bilen blir nesten som den er. - Skal inn med tv som kan styres fra rattet og blåtann ettersom det er i bilen fra før. - nye speil, blir vel m-speil - Sote framrutene likedan som resten av rutene, noen som vet hvor mange prosent den orginale sotinga er på? Snakka med en kar som hadde 20 og 30 % soting. - Kjøpe vinterdekk på sommerhjula (17 tommerne), og handle nye sommerhjul til sommern. Ser det er 225/45R17 på felgene nå, noen som har forslag til dekkdimensjon på vinterdekk, bør jeg gå for den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Fikk til og med blåtannfunksjonen til å virke. imponerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Her kommer noen bilder. Men de ble ikke noe spesielt bra. Var litt for mye skygger osv der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bilen blir nesten som den er. - Skal inn med tv som kan styres fra rattet og blåtann ettersom det er i bilen fra før. - nye speil, blir vel m-speil - Sote framrutene likedan som resten av rutene, noen som vet hvor mange prosent den orginale sotinga er på? Snakka med en kar som hadde 20 og 30 % soting. - Kjøpe vinterdekk på sommerhjula (17 tommerne), og handle nye sommerhjul til sommern. Ser det er 225/45R17 på felgene nå, noen som har forslag til dekkdimensjon på vinterdekk, bør jeg gå for den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå