Nytern Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Da var kjerra tilsalgs igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Opp og hopp Annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2035660 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Glemt å nevne at det er grom lyd i bilen. Pioneer HU, RF forsterker og sub. Diskret godlyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Ny pris og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 solgt? litt stiv pris for en 97 egentlig men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Den er ikke solgt, jeg ombestemte meg:) Hadde 2 kjøpere som ville gi 114k og en som ville gi 117k. Hvor seriøse de var aner jeg ikke da jeg selvfølgelig måtte ombestemme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Da syns jeg ærlig du kan bytten i min e39 523i Touring med 18" felger, sølv metalikk, alcantara interiør helt strøkent m-tech, m-matter og m-ratt, det er en 97 mod automat-tip tronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 bilen har trilla 167,000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 solgt? litt stiv pris for en 97 egentlig men.. Absolutt ikke med tanke på hva du får for pengene... Ligger e36 biler til 100 000,-.. det er fuck up.. e39 har ekstreme kjøreegenskaper, mere utstyr enn e46 kan drømme om osv:P så Syntes ikke dette var dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 solgt? litt stiv pris for en 97 egentlig men.. Absolutt ikke med tanke på hva du får for pengene... Ligger e36 biler til 100 000,-.. det er fuck up.. e39 har ekstreme kjøreegenskaper, mere utstyr enn e46 kan drømme om osv:P så Syntes ikke dette var dyrt! hehe.. sammenligner med kun E39 jeg.. får jo like bra slike til 80 Men om du sier det er mer utsyr enn E46 er du nok på jordet.. E46 er også nyere, og har en del utstyr som ikke fins til E39. Mens E39 også har en del som ikke fins til E46. Litt feil å sammenligne 3 og 5 serie. Er jo to forskjellige konsept. MANGE overprisede E36 ja.. helt vilt.. spes de som tror de kan få nesten 100 for en snart 20 år gammel 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 solgt? litt stiv pris for en 97 egentlig men.. Absolutt ikke med tanke på hva du får for pengene... Ligger e36 biler til 100 000,-.. det er fuck up.. e39 har ekstreme kjøreegenskaper, mere utstyr enn e46 kan drømme om osv:P så Syntes ikke dette var dyrt! hehe.. sammenligner med kun E39 jeg.. får jo like bra slike til 80 Men om du sier det er mer utsyr enn E46 er du nok på jordet.. E46 er også nyere, og har en del utstyr som ikke fins til E39. Mens E39 også har en del som ikke fins til E46. Litt feil å sammenligne 3 og 5 serie. Er jo to forskjellige konsept. MANGE overprisede E36 ja.. helt vilt.. spes de som tror de kan få nesten 100 for en snart 20 år gammel 325. Ja, enig. Jeg syntes e46 er overprisa og jeg da.. har kjørt etpar og syntes ingen er spesielt gode å kjøre ++.. Men uansett; Min har jeg påkostet 125 000,- og selger den uansett ikke til under 90 000,-, for jeg VET den er verdt det.. får ikke mye bil til 90 000,- og e39 er jo noe av det beste bmw har laget når det kommer til komfort osv kjøp meg en 200sx 1989 modell til 110 000,- istedet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 solgt? litt stiv pris for en 97 egentlig men.. Absolutt ikke med tanke på hva du får for pengene... Ligger e36 biler til 100 000,-.. det er fuck up.. e39 har ekstreme kjøreegenskaper, mere utstyr enn e46 kan drømme om osv:P så Syntes ikke dette var dyrt! Vil først si at bilen ser fin ut og prisen burde være grei, så lykke til med salget, før jeg svarer på OT delen av tråden: Synes selv E39 har en veldig fin kombinasjon av kjørefølelse og comfort, men ekstreme kjøreegenskaper har det aldri slått meg som. Hva legger du i dette? Ekstremt gode/dårlige/dynamiske/annet? Og ang. utstyr så er det vel hvilke utstyr den faktiske bilen har som spiller en rolle, og ikke hvilket utstyr som var mulig å få? Og uansett så var det vel som tidligere nevnt mulig å få et ganske bra utvalg av utstyr på både E39 og E46? Synes egentlig heller at brukt E39 gir veldig mye bil for pengene (for de som ønsker denne type bil) enn at E46 generelt er overpriset. Hva svært mange E36 er, er en helt annen sak Nå skal jeg prøve å slutte og rote mer i denne salgstråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Oi! Her har det skjedd mye! For det første, OT er helt greit i salgstråden min. Bare fint at bilen engasjerer Nå har jeg hatt en strøm av interessenter iløpet av de siste dagene. Regner med at det er pga billigere omreg etter nyttår. Uansett, bilen er ikke tilsalgs pr nå. Jeg skal bytte radiator og dempere og ta inspection 1 på den iløpet av Januar. Hadde jeg ikke ombestemt meg hadde bilen gått for 117k til en hyggelig kar fra storbyen Oslo. Skikkelig flaut å ta kontakt for å si at jeg ikke klarte gjennomføre salget. Typisk meg igrunn. At enkelte føler at bilen var overpriset forstår jeg. Markedet flommer jo over av billig E39 for tida. MEN! Flesteparten er enten 100% org med brukstuk (nytt ord) eller så er de pimpa opp med alt scmiedmann, koed, bsbildeler etc fører til disse bilene. Når jeg kjøpte denne bilen i sommer betalte jeg 117k for den. Det var _helt_ greit siden jeg kjente eieren og visste hvor nøye han var samt at bilen var 100% sånn som jeg vil ha en E39. Ble mye vas her, men bilen er da altså ikke tilsalgs lenger. Tusen takk for interessen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg