ktm_forever Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 trenger to slike felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Lå noen til salgs her inne for noen dager siden, samt et sett på bmw-klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_forever Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 noen linker??? noen som vet va di heter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 De heter E39 M5 replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 jeg har 4 stk til salgs. 18" stått på en 7er (E38) 235/50/18 gummi brukt 1 sommer sessong. men den må nok byttes uansett hviss du skal ha de på E36. ikke sikker på om de jeg har passer på E36 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_forever Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 noen som vet om disse felgene passen på min??er inntressert vis di passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er ca 20 mm forskjell i inpress, så du vil nok få endel skrubbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå