Lien Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har nå endelig fått parkert bilene for vinteren:) Dette er familiens juveler. E23'n er min, E24'n er min bror sin (anders lien) og E9'n er min fars... Her finnes det masse fler bilder: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 OHOI! Det der var skikkelig bilpark ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Se der ja flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Lekkert! :wow: Mer bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Grei bilsamling det der ja . Norges mest strøkne i sine slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 E23'n er nok det Masse fler bilder her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481217 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481217 Takk for innspill folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Kjempeflotte biler! Ser ut som om du er flink til å stelle dem Hvorfor har du nye skilter på alle sammen istedenfor de tidsriktige typene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 For å være helt ærlig så syntes jeg det er penest med disse skiltene, men er faktisk mange som har nevnt det.. Så lenge de ikke har norges flagg er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ja, garasjen så mer harmonisk ut nå. Ikke noe nytt inni der lenger. hehe. Så Anders har fått solgt M5'n nå eller? Og far din, har solgt cab'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Det stemmer Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Er bare DIGG å se sånne bilder!! oppvarma garasj eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Konstant 16 grader Forrige vinter rustet ikke skivene en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Pent pent dette lien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Brukes disse bilene aktivt om sommeren, eller er det kun treff og "17-mai-biler"? Sett på bildene flere ganger nå og de ser svært så velholdte ut, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Har det ikke vondt noen av de bilene der hvertfall. Artig at hele familien har bmw dilla . Men lurte litt den e24 der, er den kjøpt ny på hamar eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå