S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 noen som kan hjelpe meg litt. skulle gjerne hatt ett bildet av bimmern min med gule lykter. noen som kan hjelpe meg med det? har ikke store kompetansen innenfor ps dessverre... Vet ikke om noen av de vedlagte bildene er bra nok til det, men er de jeg har nå... Tenker noe i denne duren på forhånd takk
Torbjørn H Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Tøft med gule lykter! Men synes ikke det harmonerte helt med fargen på bilen din.
///FredriK.S Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Syntes at de kræsja litt med gul og rød fargen.
pbk Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Kjapt forsøk. Hadde nok sett bedre ut med lyset på.
lloydsb Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Min mening, dropp dette. Full kræsj.. hadde heller gått får shadowline utseende med nyrer osv
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 takk til Deep Dish og pbk... ser at det ikke er noe for meg. tenkte det kanskje kunne blir bra, siden rød farven er såppass mørk, men der tok jeg feil... Shadowline blir det ikke på meg, syns ikke det er det noe pent uansett farve. må ha crhom for å fremheve linene i mine øyne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå