Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan byttes i M50B25 eller M50B28 turbomotor.

Har en 93 M50B25 fra 525, helt komplett, kun godt 193 000 km. Er som "ny" Hva hadde du forventet i mellom. ? Ser du bor "der ingen kunne tro, nokkon kunne bo" Koster jo en formue å flytte disse motorene til vær av oss.

Hei! Spesifisèrte kanskje litt dårlig :oops: Har M50B25 selv, så jeg mente egentlig M50B25 turbomotor. :lol:

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er i utgangspunktet ikke ute etter noe mindre sugemotor, men..

Men... Fin motor å bygge turbo på da. Sinnsykt god å oppgradert motor. Er egentlig en m50 som er boret opp til 3l å fått skikkelig kvalitets innmat

Skrevet
Har en M50B25 non-vanos dokumentert 160K...

(Den går svært godt)

Med eaton dobbeltskrukompressor,IC og greier, som kan følge med.

Original maskin? Hvor mye kan man hente ut med kompressoren?

bremser og kalipter solgt? bilde? passer m3 3,0?

Ikke solgt. Bilde kan ordnes når jeg kommer hjem fra jobb, om alt fra 3 dager til 1 uke. Passer M3 3,0 ja.

Men... Fin motor å bygge turbo på da. Sinnsykt god å oppgradert motor. Er egentlig en m50 som er boret opp til 3l å fått skikkelig kvalitets innmat

Hvor mye hadde du tenkt deg for denne da?

Skrevet

Tja, hvor mye er motoren din kjørt ? På min følger med alt du trenger + kasse vis du trenger det. Er kjørt 160.000 ca

Skrevet

Smg kasse ? Hva er du villig til og gi, bytte av motorer. Jeg tar din med kasse vis det er smg, har en ekstra 5trinns m3 kasse som passer på vis ikke.

Men for og si det slik så er motoren helt komplett med kasse og ledningsnett. Bare plugg and drive :) Hadde noen motor mekanikere som skulle overhale motor og bytte all innmat, men når de åpnet opp å målet slitasjen så var det ingenting vits i og bytte pga alt var som nytt.

Skrevet

Som sagt er en spesiell motor da som tåler bank. Men Hva med et bytte ? Du har dokumentasjon på motoren din, og garantert km stand ?

Skrevet
Som sagt er en spesiell motor da som tåler bank. Men Hva med et bytte ? Du har dokumentasjon på motoren din, og garantert km stand ?

Bytte likt om likt mener du?

Jeg har ikke dokumentasjonen nei. Har sett serviceheftet på bilen motoren kom fra, og jeg fikk 3mnd garanti på den. Har ikke kjørt med den selv.

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...