alekspp Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 skal ikke selge noe lenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 bummp Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Du hadde vist fått deg en trøkk, men jeg tror det var litt unødvendig å krysse over skiltene. Er nok ikke noen som kommer til å stjele bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 er ikke jeg som har bulka *heldivis* heh, er neppe noen som gidder å stjele den men hadde bare lyst og vise dere paint kunskapen min Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Det suger jo litt at du har nesten samme km som meg.. Og så kjøpte jeg nettopp et speedo med 400000.. Hva skal du ha for ditt? Edit: Er det en pixelfeil? Da er jeg ikke intr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 off, surt jepp, det pixelfeil.. hvis du studerer 9tallet så ser du at det mangler 2 streker... men ellers er det helt ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
stfoer Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Det suger jo litt at du har nesten samme km som meg.. Og så kjøpte jeg nettopp et speedo med 400000.. Hva skal du ha for ditt? Edit: Er det en pixelfeil? Da er jeg ikke intr.. Du vet at du kan bytte over din km stand til det du kjøpte. Bare og åpne det opp og ta ut og sette over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Martin Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Hei. Hvor mye for et av senterdeksela på de felga der? Og mulighet for at du har høyre grøftlys og det dekselet vedsiden av? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Det suger jo litt at du har nesten samme km som meg.. Og så kjøpte jeg nettopp et speedo med 400000.. Hva skal du ha for ditt? Edit: Er det en pixelfeil? Da er jeg ikke intr.. Du vet at du kan bytte over din km stand til det du kjøpte. Bare og åpne det opp og ta ut og sette over. ikke så dum du Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 har osså masse lykter til e34.. fram og baklykter i massevis.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Martin Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Hei. Hvor mye for et av senterdeksela på de felga der? Og mulighet for at du har høyre grøftlys og det dekselet vedsiden av? ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 ahh, så ikje den der sorry jeg har bare 3 deksler til felgene. 50kr per stk. skal sjekke om jeg har grøftelys og deksel i morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Hei. Hvor mye for et av senterdeksela på de felga der? Og mulighet for at du har høyre grøftlys og det dekselet vedsiden av? har sjekket no,mangler det tåkelysdekslet og det eine senterdeklset. men har tåkelys (alle fester og glasset er i orden)og 3 senterdeksler til felgene.. 300kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekspp Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 bumper opp til kveldns mørke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts