soetetoese Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Vurderer nå og selge bilen min grunnet mulig kjøp av M5 er lærling og har ikke råd til begge ;p http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 OiOi den så rimelig strøken ut, denne blir nok fort solgt. Knallfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 takk takk er meget fornøyd med bilen! men har lyst på en M bil nå som jeg ikke har hus og unger enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Griselekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 dårlige tider for salg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Oh, småfrekt. Hadde det vært automat, så hadde samboeren kjøpt den tvert. Hun veit hva hun vil ha. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Lekker bil! Denne har jeg ikke sett i Hamar før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 dårlige tider for salg gitt Nja, vil ikke påstå det. Solgte en identisk* bil for to uker siden. * Mindre felger og ikke trimmet, samt svart isteden for blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Da har du nok hatt flaks, eller så har du solgt den veldig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Da har du nok hatt flaks, eller så har du solgt den veldig billig Slik som markedet er i dag så tror jeg prisen var riktig. Det var den prisen jeg satte som salgspris, og den fikk jeg. Kjøper greide dog å prute med en tectylbehandling. Hadde forøvrig flere interesenter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 dårlige tider for salg gitt Nja, vil ikke påstå det. Solgte en identisk* bil for to uker siden. * Mindre felger og ikke trimmet, samt svart isteden for blå. Nei jeg har jo fått noen hendvendelser, men det var enten bud på 20k mindre en prisen eller om jeg ville bytte inn i en campingvogn og båt og alt mulig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soetetoese Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg