Borat Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Pga behov for ein større og meir praktisk bil (les pick-up) må eg dessverre vurdere å selge babyen min. Fantastisk artig bil! Interesserte sjå link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15088597 Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Den var strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Nå fikk jeg plutselig lyst på 1-serie Dritfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borat Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Bump.. Pris er justert og det følgjer no med vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Lagt merke til denne en del ganger på veiene her ja, og ser meget bra ut i virkeligheten! (tror vi kjørte motsatt vei hjem fra jobb i en periode) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Fy faen! NYDELIG bil, så sinnsykt pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hey. Kjempefin bil, men en liten OT. Den er kjøpt ny hos jæger sier du, ligger ikke det i Bergen ? Hvorfor er det da JD-skilter på den, som stammer fra Gjøvik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg