Mons1 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Testen en diagnose-tester som vi har på jobben. Leste av motoren på min 2003mod 320dA og fikk opp "Gløderør syl.1 og 4". Er det mye jobb med å bytte, eller bør man la et verksted gjøre det? Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 har du litt peil kan du bytte dem selv, men du må av med innsug og det er en del vacumslanger du må få på rett plass etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Dem kan også knekke.Men kjør bilen god og varm før du prøver og ta dem ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 gikk lett på min bil.. var bare å ta i litt^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Smører, kjører varm, og sprayer med kjølespray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hva med en DIY for dette Hvor kjøpte du glødepluggene fra og hva kostet de? RS gikk lett på min bil.. var bare å ta i litt^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå