Gå til innhold

BMW E30 motorbytte, fra b20 til b25. ukjent kontakt

Koffer
 Share

Anbefalte innlegg

Vakkert å ha i motorrommet må jeg si.. hohoho : P Enda en kilde til feil kan det og være med en kobling unødvenig ekstra..

He he, er ikke akkurat helproff den der nei, men var bare en jeg lånte til jeg bytta over hele ledningsnettet fra donorbilen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følg det første skjema som ble lagt ut her du:)

når det ble byttet til rund kontakt kontra firkanta er litt diffust. jeg har en 323 motor som er produsert 9/85 med firkanta kontakt samt en annen b23 som er fra samme år og med rund kontakt.

overgangskontakt får du også kjøpt på koed, men hvorfor ikke bare klippe i riktig lengde å lodde sammen?

Den firkantakontakta, om du ikke har funnet den så sitter den "klipsa" fast på sikringsboksen mot skjermen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehrnst, produksjons måned på B23 nr. 2 ?

Overgangen kna syntes litt diffus, da det skjedde tidligere i Tyskland og dermed ved import, så får man dette skille som kan bli vanskelig og forstå seg på.

Som ehrnst sier, følg første skjema. Mitt innlegg med tanke på plugg var kun for å vise at følerene det var snakk om er ingenting å bekymre seg over, for de ha noe med styringen å gjøre og ikke bilen.. Men, om du ikke er reser i tysk, så har jeg oversatt bildet (var det jeg la ut biter av) . : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...