a.pedersen Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 syns gul e36 er d råeste:)den biln e bare super rå:)hadde kuna dropa di hulan i gitre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 denne er rett og slett perfekt. ferdig med den saken. neste tråd takk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Har vært en våt drøm og få min som denne lenge. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 den ser da ganske lik ut etter hva jeg kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Er vel bare fargen som er lik, samt gt spoileren. Men mye er vel egentlig gjort med det. Hehe. Mangler svart tak, lykter og felger. Kanskje jeg burde gjøre det til vinterens mål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Meget bra laget den filmen der ja. Og bilen var det jo heller ikke noe å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 svart tak er nå gjort i på en kveld av en lakkerer..felger tar du til sommeren, og gul lyktefilm og xenon er vel ikke så vanskelig å oppdrive..må ikke være så pessimistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 svart tak er nå gjort i på en kveld av en lakkerer..felger tar du til sommeren, og gul lyktefilm og xenon er vel ikke så vanskelig å oppdrive..må ikke være så pessimistisk! Neida. Er ikke pessimist. Blei litt gira igjen nå gitt. Blir taket svart tror jeg at jeg går for folie. Men trenger ikke koste allverden detta egentlig. Nye baklykter, nye blinkers, og modde et par frontlykter jeg har liggende, så snakker vi. Hehe. Xenon driter jeg i tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 trenger ikke samme lyktene som han har..så lenge lyktene er fine og "nye" og ikke falma og full av steinsprut osv.. carbonpanser med gjeller. carbon speil,carbon gt vinge, carbon gt leppe forann og carbon tak..da...ja...*dør* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Hehe. Lyktene er jo noe av det jeg synes er utrolig kult på denne bilen så di skal på i såfall. Men får se hva tiden bringer. Hadde vært gøy da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå