Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel bare fargen som er lik, samt gt spoileren. Men mye er vel egentlig gjort med det. Hehe. Mangler svart tak, lykter og felger. Kanskje jeg burde gjøre det til vinterens mål?

Skrevet

svart tak er nå gjort i på en kveld av en lakkerer..felger tar du til sommeren, og gul lyktefilm og xenon er vel ikke så vanskelig å oppdrive..må ikke være så pessimistisk! :)

Skrevet
svart tak er nå gjort i på en kveld av en lakkerer..felger tar du til sommeren, og gul lyktefilm og xenon er vel ikke så vanskelig å oppdrive..må ikke være så pessimistisk! :)

Neida. Er ikke pessimist. Blei litt gira igjen nå gitt. Blir taket svart tror jeg at jeg går for folie. Men trenger ikke koste allverden detta egentlig. :D Nye baklykter, nye blinkers, og modde et par frontlykter jeg har liggende, så snakker vi. Hehe. Xenon driter jeg i tror jeg.

Skrevet

trenger ikke samme lyktene som han har..så lenge lyktene er fine og "nye" og ikke falma og full av steinsprut osv..

carbonpanser med gjeller. carbon speil,carbon gt vinge, carbon gt leppe forann og carbon tak..da...ja...*dør*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...