Eivind B Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 dissa bilane? kas av bilane du tenka på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 åå eg har værtfall vært der et par ganger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Her e min, Florø bil, e no titt å ofte i førde så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Den lilla e36`en med "sølv" på panseret på side 1 eide faktisk en kjenning av meg hjemmefra for 3-4år siden;) På Fauske. Arti å se den igjen her i Florø Min nye 02 320d M-tech II Felgene selges! Min gamle 325TDS som ble solgt til Voss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei eg får vel legge ut eit bilde av min E46 320 som eg har kjøpt for 1 måned sida. Den skal bli finare til sommaren Planen er etterkvert shadowline, og kansje ein m3fangar eller mtech2, men det spørst kor mykje det bygger ned. Og eg skal kjøpe nokon nye baklykter som sikkert ender på facelift lykter. Ser det er mange ifrå førde her. Nordfjordeid her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Er Bmw som gjelder i førde for tida Hehe Velkommen Nordfjordeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Slenge ut eit par bilde av bilen til ein kompis av meg sia han ikkje e her på bimmers.no eg Bygd av Bil og dekkservice i Førde. Og so slenge eg i tilegg inn eit par stemningsbilde i fra Florø Cosworth, 320i, 325i og tilslutt M5:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Jølster! 95 mod M3 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Flere bilder av den røde E34'n?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Slenge ut eit par bilde av bilen til ein kompis av meg sia han ikkje e her på bimmers.no eg Bygd av Bil og dekkservice i Førde. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 shit mange fine biler! noen av bildene var litt mørk da men men. Litt av et BMW miljø der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Fra Årdals treffet. Damn!! Korfor har ikkje nokken av desse bilene vert på Street Meet`a i førde`? nei det kan du sei. . ta dei ut å kjøyra med bilane hjelpe litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 gammle bilen min sånn kom den til meg:) å sånn var den ferdig etter mangen timer å mykje cash:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 å no har eg handla meg ein litt nyare bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå