Stonescream Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Måtte bare ta dette bildet når jeg stoppa utafor rema 1000 i dag tidlig på vei til jobb. Ene bilen passer liksom ikke heeelt inn og kjedelig nok er det min. Bakenden/høyda til den borteste var jo enoooorm. Til venstre for meg, so også en liten grønn Think. Greit at noen redder verden mens andre som meg brenner. Morsomme var jo at jeg på vei ned til jobben havna bak en E39 M5.
fosse1 Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Syns nå den gode gamle er penere jeg da Liker bilen din
Springsteen Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Er nok noen som kommer til å si imot meg (og dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere her), men X6 ser ikke ut i måneskinn
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Er nok noen som kommer til å si imot meg (og dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere her), men X6 ser ikke ut i måneskinn helt enig! den ser ut som en dass! x6 og e46 compact er noe av de største designer feilan som er gjort..
hylle Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Er nok noen som kommer til å si imot meg (og dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere her), men X6 ser ikke ut i måneskinn helt enig! den ser ut som en dass! x6 og e46 compact er noe av de største designer feilan som er gjort.. Kødder du? å stå vedsiden av en x6 og si neitakk til å få eie en slik er som å si nei til og knulle Jessica Biel fra 7th heaven serien på tv!!! JAAAAAAAAAAAAAA!! og jatakk til Bmw x6!
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Er nok noen som kommer til å si imot meg (og dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere her), men X6 ser ikke ut i måneskinn helt enig! den ser ut som en dass! x6 og e46 compact er noe av de største designer feilan som er gjort.. Kødder du? å stå vedsiden av en x6 og si neitakk til å få eie en slik er som å si nei til og knulle Jessica Biel fra 7th heaven serien på tv!!! JAAAAAAAAAAAAAA!! og jatakk til Bmw x6! haha.. beste sammenlikningen eg har hørt idag
Fliid Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 x6 er en nyvinning angående understell å motorteknikk / regulering av understell og trekkkraft.. Design messig skal jeg ikke begi meg ut i stor grad, da jeg igrunn syntes den er fantastisk, men kan ikke gi noen begrunnelse for det.
RobertN Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Hm fineste enden av de tre er vel etter min mening den hvite ;P
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 X6 er stygg og hva faen er 7th heaven?? E34 hekken er fin den!
LianLi Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Hvit e92 er jo aldri feil Aldri studert designet på x6 noe spessielt men den så da litt tøff ut fra denne vinkelen.
-Sammy Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 X6 er stygg og hva faen er 7th heaven??E34 hekken er fin den! http://no.wikipedia.org/wiki/Den_syvende_himmel Trodde vi snakket om noen heelt andre bakender her, det var med forhåpning jeg skrollet meg opp og forbi frk. Biel Men for å vær saklig da så er ikke den hvite feil nei Ikke e34'n heller.
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 den som har den fineste hekken er hu på bildet...
hylle Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 den som har den fineste hekken er hu på bildet... fineste dama i hele verden det. Ligger endel flotte bilder på nettet, blandt annet. å jesus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå