Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare ta dette bildet når jeg stoppa utafor rema 1000 i dag tidlig på vei til jobb. Ene bilen passer liksom ikke heeelt inn og kjedelig nok er det min.

Bakenden/høyda til den borteste var jo enoooorm.

n5cksl0ffdj5py15zybz.jpg

Til venstre for meg, so også en liten grønn Think. Greit at noen redder verden mens andre som meg brenner.

Morsomme var jo at jeg på vei ned til jobben havna bak en E39 M5.

Skrevet
Er nok noen som kommer til å si imot meg (og dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere her), men X6 ser ikke ut i måneskinn :lol:
helt enig! den ser ut som en dass! x6 og e46 compact er noe av de største designer feilan som er gjort..
Skrevet
Er nok noen som kommer til å si imot meg (og dette har blitt tatt opp mange ganger tidligere her), men X6 ser ikke ut i måneskinn :lol:
helt enig! den ser ut som en dass! x6 og e46 compact er noe av de største designer feilan som er gjort..

Kødder du?

å stå vedsiden av en x6 og si neitakk til å få eie en slik er som å si nei til og knulle Jessica Biel fra 7th heaven serien på tv!!!

ub0w33j3dbpmebb7qo0z.jpg

JAAAAAAAAAAAAAA!! og jatakk til Bmw x6!

Skrevet

Kødder du?

å stå vedsiden av en x6 og si neitakk til å få eie en slik er som å si nei til og knulle Jessica Biel fra 7th heaven serien på tv!!!

ub0w33j3dbpmebb7qo0z.jpg

JAAAAAAAAAAAAAA!! og jatakk til Bmw x6!

haha.. beste sammenlikningen eg har hørt idag :lol:

Skrevet

x6 er en nyvinning angående understell å motorteknikk / regulering av understell og trekkkraft.. Design messig skal jeg ikke begi meg ut i stor grad, da jeg igrunn syntes den er fantastisk, men kan ikke gi noen begrunnelse for det.

Skrevet

Hvit e92 er jo aldri feil :)

Aldri studert designet på x6 noe spessielt men den så da litt tøff ut fra denne vinkelen.

Skrevet
den som har den fineste hekken er hu på bildet...:D

fineste dama i hele verden det.

Ligger endel flotte bilder på nettet, blandt annet.

7j8tbalcrjswx5xawsex.jpg

å jesus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...