Gå til innhold

M6 som flytter seg relativt fort!

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, rått! Må være en utrolig opplevelse å kjøre så fort, enda fartsfølelsen sikkert er noe begrenset i et slik stille soverom som M6n er. Man merker også tydelig at M6n er tung, hvis man jamnfører hva diverse sent 80 og tildig 90 talls BMW gjør av 0-250km/t tider med samme effekt.. :)

S85 i E30.. :wae:

E85?

S85 er betegnelsen på nye V10 M5 motoren 507 hk (S85/B50)

sånn motor med kompressor i en e30 må da være drømmen :twisted: Jeg er på utkikk etter en sånn motor til min e30 M3 planen er å få den nedi i løpet av 2009 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan bli gromt.. Litt trangt også vil jeg tro. :) Men er det plass til v12, så burde du vel få plass til en v10 også. hehe.

Gleder meg til å følge med på det fremover i 2009 da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten

Det gjør e30en min også.

Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene.

Hvorfor blir det sånn da? ser ikke helt logikken i det!:P

Fordi den spinner.

Da går bakhjulene i feks 80, og speedometeret måler 80, men virkelig fart er gjerne 20-30 og øker jo lengre du spinner.

ah, da skjønner jeg:) Fin måte å måle 0-100 hvis du har en sykt sterk motor med andre ord:P? Mulig å drifte rett opp i hundre sikkert

Inne i diffen din vil du se det er noen flate pinner som vil spinne rundt inne i en føler, disse måler hastigheten.

Er også en kontakt på bakpartiet av diffen som går til følern.

Hadde vel vært bedre om den har stått på et at de fremste hjula ja : / men er vel enklest slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...