Ole@Automote Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Haha, rått! Må være en utrolig opplevelse å kjøre så fort, enda fartsfølelsen sikkert er noe begrenset i et slik stille soverom som M6n er. Man merker også tydelig at M6n er tung, hvis man jamnfører hva diverse sent 80 og tildig 90 talls BMW gjør av 0-250km/t tider med samme effekt.. S85 i E30.. E85? S85 er betegnelsen på nye V10 M5 motoren 507 hk (S85/B50) sånn motor med kompressor i en e30 må da være drømmen Jeg er på utkikk etter en sånn motor til min e30 M3 planen er å få den nedi i løpet av 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Det kan bli gromt.. Litt trangt også vil jeg tro. Men er det plass til v12, så burde du vel få plass til en v10 også. hehe. Gleder meg til å følge med på det fremover i 2009 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Den går fra 0-80 med full hjulspinn på cirka ett sekund? er det mulig? legg merke til hvor fort speedoen går opp i starten Det gjør e30en min også. Grunnen, er at farten blir målt på bakhjulene. Hvorfor blir det sånn da? ser ikke helt logikken i det! Fordi den spinner. Da går bakhjulene i feks 80, og speedometeret måler 80, men virkelig fart er gjerne 20-30 og øker jo lengre du spinner. ah, da skjønner jeg:) Fin måte å måle 0-100 hvis du har en sykt sterk motor med andre ord:P? Mulig å drifte rett opp i hundre sikkert Inne i diffen din vil du se det er noen flate pinner som vil spinne rundt inne i en føler, disse måler hastigheten. Er også en kontakt på bakpartiet av diffen som går til følern. Hadde vel vært bedre om den har stått på et at de fremste hjula ja : / men er vel enklest slik det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Skulle så absolutt hatt seg en slik :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå