Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Tett filter/kanaler kan gi høyt oljetrykk ja. Ville rensa systemet på et vis, rens e.l. Vet du ikke er fan men... Har motoren overtrykksventil? Kan i tilfelle være den som henger.
Aroid Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 mein og husk at i toppen på m50/m52 motorer har en ventil i toppen. og den bruker å heng.
Dirty Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 har ikke sett noen overstryksventil i toppen når jeg satt sammen motoren, henne skal den eventuelt sitte? ja kjører igjennom noe rens og nytt filter og prøver da. men syns det er rart det blir så mye dritt i filteret har jo byttet det så mange ganger nå. ikke lenge siden jeg byttet det. bytta når jeg bytta rådelagerene
Aroid Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 ment jeg lest det på forumet her for ca 1 1/2 siden. det står en skru nedi toppen. men jeg finner ikke noe på bilder på GS heller. men da har dem ikke noe bra bilde over innmaten i toppan.
Dirty Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 hmm okei. dette må jo gå ann å finne ut av.
Dirty Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Retur i topp? Hva mener du med Retur i topp? har tenkt på at den kan jo lekke i en oljekanal mellom topp og topppakning. men ville trodd den røyk heletiden da. når motoren blir skikkelig varm ryker det jo ikke lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå