Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En totakter spiser bokstavelig talt tennplugger. Ryker de hele tiden tyder det på det ene av to ting. Enten for mager blanding, da blir pluggen helt hvit og stor sansynlighet for skjæring Eller for feit blanding, da blir pluggen svart og fuktig.

Du kan rett og slett lese av tilstanden på pluggfargen.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

pluggene var fine i fargen ikke hvite og ikke svarte.. litt lys rødaktig farge om jeg husker rett.. er noen år siden vi holt på med det dær :) etter at jeg fikk han til å prøve denso har han ikke hatt det problemet mer en "normalt" på 2taks :) han bytter vell en gang om sesongen nå ca..

Skrevet

noen som har erfaringer med champion plugger?

hvis man sammenligner hjemmesidene til NGK og Champion så må de jo være laget av samme firma for de er jo helt like bare byttet logo, er det tillfeldig eller er NGK og Champion to sider av samme sak?

www.championsparkplugs.com

www.nkg.com

Produktene har jo en del likhetstrekk også :?

Skrevet

NGK og Champion er ikke det samme produktet. Jeg har desidert best erfaring med NGK av alle de kjente merkene, NGK Champion, Denso o Bosch.

Skrevet

brukte Eyquem sine plugger som biltema har, på påhengsen i sommer. Den gikk som før vertfall:)

og brukte også de billigeste til biltema på gamle 528'n for noen år tilbake uten problemer,

men på 325 så ble det noe dyrere plugger sist eg skiftet, hugser ikke merket i farten.

Skrevet

leste jeg ikke om no mirakel plugger på vg her for en mnd siden :) som garanterte bedre forbrenning osv.. va litt stiv pris men, va garantert bedre en normale plugger :)

Skrevet

ps: må bare beklage om jeg spora av litt her nå.. er vell biltema noe tess som er topic her :)

det som ser ut som at man har kommet fram til nu er følgende..

Har du en jobb bil så funker det men, har du en bil du er glad i og du ønsker max av så blir valget noe mer vellkjent

Skrevet

Noen som vet noe mer om "pulse-plugs"? De som var så revolusjonerende (og dyre)? Forresten noen som vet hvilken plugger som passer i M50B20? Tenkte å skaffe meg et sett NGK fra ebay

Skrevet

NGK tåler mest! Har hatt Bosch plugg på 2-takts moped, det gikk greit, men da jeg byttet til NGK gikk den mye bedre! Snakket med en på Torshov, han hadde vistnok NGK plugger som var ment til vannscooter på mopeden sin, siden alle andre plugger knakk grunnet risting. Så det er verdt de ekstra kronene å kjøpe NGK! ;)

Skrevet

min erfaring var att eg ikkje fekk start på bilen etter eg hadde skifta til biltema plugger...slengte dei inn igjen, gjekk på mekk å kjøpte plugger, fekk start...

Skrevet
Noen som vet noe mer om "pulse-plugs"? De som var så revolusjonerende (og dyre)? Forresten noen som vet hvilken plugger som passer i M50B20? Tenkte å skaffe meg et sett NGK fra ebay

Kjøper du NGK fra Amerikanske Ebay får du samme plugger som biltema solgte for noen år siden. De er produsert i USA og har ikke samme kvalitet som de japanske som selges i Norge.

Skrevet

Det er riktig som en på forrige side påpeker. Biltema ha "Biltema" plugger til 10,- stykket og Eyquem som er noe dyrere. Jeg har kjøpt plugger på tema, men ikke de billigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...