Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ouch er langt jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ikke langt i BMW vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Bakpotta er på, samt 2 av vinterdekka En fin søndagstur egentlig det her, sålenge været er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Fra Drammen tar det 4timer og 15min hoho ^^Hvis du tar turen skal du fint få lov til å ta med no understellsdeler til e28 hvis nytern ikke har kastet dem Kan godt ta med ned til sandvika for nyteren vis du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Oi! Det var da supersnilt Jeg vet ikke om jeg vil besudle din edelsten med møkkete e28-deler, nbnilsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Kjører god gammel skrukkete 318 is dit så det går bra... Hadde gått bra med den andre og forden sak skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ahh, haha.. Daså! Ja, hvis du hadde hatt mulighet hadde jo det vært supre saka! E60'en din bør få slippe sånt mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hvis du vil det nbnilsson, så hadde det vært superdupersnilt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Kan treffe nyteren i morgen så tar jeg det med ,men kommer ikke til sandvika før tirsdag kveld da jeg tar en mellomlandig på gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hva vil du ha da, destroyy? Seff gratis siden du egentlig har betalt for alt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Vel, hvis nbnilson har plass, så trenger jeg vel egentlig bare de delene til bakstillinga, med demper å hele greia som du hadde komplett vettu Også stikkakslinger hvis du har 1 par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 pakker inn det som går da vettu så kan jeg eventuelt ta med resten en annen gang. Jeg skal 3 tur til sandvika før jul minst så det finnes muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Da ligger ei bakstilling til e-28 i bagasjen Sms 92851354 for hente info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå