Alena Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei jeg skal fikse BMW min, å lurrer på hvor lang tid det tar å bytte en kam ca? Jeg har en BMW 318i E36 )) 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 ikke så lenge. skru av toppdeksel = 5 min lås registeret 5 min ta av kam og alt rundt 20-30 min samme å montere igjen. dette er vis du har gjort det før da. vis ikke ville jeg hatt en bok og noen gode venner med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hvor lang er en pinne? Kommer selvfølgelig veldig an på. Bør jo ikke være første skrujobben da det er en del ting som må stemme. Men regn med 2-3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alena Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 ikke så lenge.skru av toppdeksel = 5 min lås registeret 5 min ta av kam og alt rundt 20-30 min samme å montere igjen. dette er vis du har gjort det før da. vis ikke ville jeg hatt en bok og noen gode venner med hihi ja nei tror ikke at ei jente på 18 år skal skru på bimma si sjøl berre måtte vite det fordi kan ikke vær lenge uten bilen min =) hehe og jeg har satt bilen på verksted mn tusen takk da )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Du burde få den igjen samme dag om alt går uten komplikasjoner. Mye som kan skje, men gutta med erfaring tar dette lett som en plett og du får da bilen igjen egentlig samme dag. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alena Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Du burde få den igjen samme dag om alt går uten komplikasjoner. Mye som kan skje, men gutta med erfaring tar dette lett som en plett og du får da bilen igjen egentlig samme dag. : ) who who ! da får jeg sikkert bilen min i dag )) eller i kveld Steik kor BRA da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå