Reintz Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Forleden dag da jeg stod parkert på jobben, var det en kødd som har kjørt borti meg! fikk en liten bulk og noen riper ved venstre forskjerm. greit nok at man er uheldig, men når man ikke legger igjen noen som helst beskjed, da blir jeg irritert! fikset bilen idag så bra jeg klarte. la på et lite lag med sparkel først etter at jeg hadde slipt ned sparkelen, så gikk jeg igang med å spraylakke over. dette ble jo ikke helt hundre, men er nokså fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Så lenge du er fornøyd så er det vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Finn deg en ny skjerm . kanskje du er heldig å finner en i samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det såg jo ikke direkte pent ut dette da, såg igrunn verre ut enn det gjorde med skaden. Da kan man jo i det minste skylde på skaden... Hvorfor sparklet du ikke slik at du fikk vekk bulken når du først begynte å sparkle? Regner med det er brukt lakk på sprayboks.. Brukt klarlakk også? hva med grunning? lakkjobben var vel ikke noe å snakke høyt om heller. Et tips kan være å ikke maskere slik du har gjort, slik at du får en bedre overgang mot den gamle lakken, selv om du da får litt overspray. Men poeng for å tørre å vise fram dette på nettet, det hadde neppe jeg gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er ikke alltid det skal så mye til for at folk skal bli fornøyde. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Bedre enn det som var før med skaden iallefall ! Men en ny skjerm på ett bilopphuggeri pleier vel ikke være så vanskelig å finne på en så vanlig bil ? riktig farge er kanskje verre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kan ikke folk med litt kompetanse gi stakkaren noen tips da, i stedenfor å bare mobbe. Ikke nok med at en eller annen hensynsløs kuk har hærpa skjermen hans, men idioten hadde ikke anstendighet til å gjøre opp for seg en gang. Og når han fatisk setter i gang med et forsøk på å fikse skaden selv så få han stort sett bare drittkommentarer Jeg tror jeg (som et par andre har sagt) at en ny skjerm vil være "best". Så får du et verksted/forhandler til å blande lakk til deg. Fargekoden står på venstre dempertårn Edit: Var visst et par gode tips her. Fokusrte visst mest på mobbinga jeg. Blir bare så provosert av sånnt. Det er tross alt slike kommentarer som skremmer folk fra å prøve å fikse ting selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Takk skal du ha for bra tilbakemelding Rabies jeg er fullt klar over at det ikke ser perfekt ut, men er faktisk ikke så ille som dere skal ha det til! ny skjerm hadde nok vært det beste ja, men akkuratt nå om dagen er jeg temmelig blakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Reintz... Jeg hadde ikke vært noe flau over å ha kjørt rundt med det i det heletatt.. Kjør med det til du kommer over en skjerm ! de er ikke så dyre brukte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå